szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Ingyen ásványvízzel engesztelné ki az elégedetlen utasokat a készpénzt el nem fogadó norvég légitársaság.

Komoly kritikák érték az utóbbi hónapokban a Norwegian Air Shuttle légitársaságot miután egy Oslo–New York járaton egy 16 éves fiúnak a személyzet azért nem adott párnát és takarót, mert csak készpénzzel tudott volna fizetni a kártyás rendszerű szolgáltatásért. Szintén kisebb botrány lett abból, mikor a stewardessek elvették egy thai nőtől a kávéját, mert a számla rendezéshez egy – a társaság közleményében később teljesen elfogadhatatlannak nyilvánított – lokális hitelkártyát szeretett volna használni.
A Norwegian Air Shuttle kedden azonban mégis bocsánatot kért az érintettektől, és egyben bejelentette, hogy ugyan csak a leghosszabb járatokon, de lehetővé teszik a készpénzes fizetést. A norvég cég viszont szeretné kiengesztelni a tömegeket is, így mostantól a társaság minden utasának ingyen ásványvízzel kedveskednek a repülőkön.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!