szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A csikós-gulyás tematika helyett Budapestet, a Balatont, a konferenciaturizmust és az egészségturizmust állítja a középpontba a Magyar Tutizmus Zrt. új filmje - írja a Kreatív.hu.

Think Hungary - More than expected - ez a szlogenje annak az új videónak, amely a magyarországi imázskampány része, és amelyet a Magyar Turizmus Zrt. készített. A Kreatív.hu szerint a filmmel a hétfőn kezdődő londoni World Travel Market nevű rangos kiállításon áll elő az állami szervezet.

A lap szerint a marketingszervezet úgy érvel, hogy az új imázsfilm le akar számolni a csikósos-gulyásos országimázzsal, és négy üzenetre összepontosít, ezek pedig: Budapest, Balaton, konferenciaturizmus, egészségturizmus.

A kisfilm rendezője a magyar és üzbég származású, jelenleg Barcelonában élő Kostil Danila és Kostil Luka rendezői testvérpáros. A film kísérődalát Berger Dalma énekesnő adja elő, a zenét Linczényi Márk szerezte - írja a Kreatív.hu.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!