szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A reklámok hosszú ideig a termékek tulajdonságaira összepontosítottak, és a legkülönbözőbb – hol egyenes, hol...

A reklámok hosszú ideig a termékek tulajdonságaira összepontosítottak, és a legkülönbözőbb – hol egyenes, hol trükkösebb – eszközzel próbálták megmutatni, hogy x termék valamely tulajdonsága, technológiája, alkotóeleme miatt különb az összes többinél.
 
Az asszociációs reklámok (amelyek egyre inkább eluralják a reklámpiacot) másfajta utat követnek. Maguk mögött hagyva a konkrét terméktulajdonságokat, arra építenek, hogy egy-egy termékhez milyen képzeteket lehet hozzárendelni.

Ha kíváncsi a vásárlásra való csábítás művészetére, akkor a Tudatos Vásárlók oldalán mindent megtalál, kattintson!

Lemondásra szólították fel a dél-koreai elnököt

Lemondásra szólították fel a dél-koreai elnököt

Hány éve van még hátra? Ez az alkalmazás tudományos adatokkal számolja ki, meddig élhet még

Hány éve van még hátra? Ez az alkalmazás tudományos adatokkal számolja ki, meddig élhet még

Az atomalkuból való kilépéssel fenyeget Irán

Az atomalkuból való kilépéssel fenyeget Irán

Licitet hirdetett a hackercsoport, amely feltörte a Védelmi Beszerzési Ügynökség rendszerét

Licitet hirdetett a hackercsoport, amely feltörte a Védelmi Beszerzési Ügynökség rendszerét