szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A reklámok hosszú ideig a termékek tulajdonságaira összepontosítottak, és a legkülönbözőbb – hol egyenes, hol...

A reklámok hosszú ideig a termékek tulajdonságaira összepontosítottak, és a legkülönbözőbb – hol egyenes, hol trükkösebb – eszközzel próbálták megmutatni, hogy x termék valamely tulajdonsága, technológiája, alkotóeleme miatt különb az összes többinél.
 
Az asszociációs reklámok (amelyek egyre inkább eluralják a reklámpiacot) másfajta utat követnek. Maguk mögött hagyva a konkrét terméktulajdonságokat, arra építenek, hogy egy-egy termékhez milyen képzeteket lehet hozzárendelni.

Ha kíváncsi a vásárlásra való csábítás művészetére, akkor a Tudatos Vásárlók oldalán mindent megtalál, kattintson!

Ezért robbannak le mostanság leginkább az autók, mutatjuk a toplistát

Ezért robbannak le mostanság leginkább az autók, mutatjuk a toplistát

Nyártól késő éjszaka is hazavisz a metró Budapesten

Nyártól késő éjszaka is hazavisz a metró Budapesten

Tömeges ellenőrzés volt Budapesten, több mint kétezer sofőrrel fújattak szondát

Tömeges ellenőrzés volt Budapesten, több mint kétezer sofőrrel fújattak szondát

Sean "Diddy" Combs perén beszélt a levideózott férfiprostituált, és a megvert barátnőhöz kihívott biztonsági őr is

Sean "Diddy" Combs perén beszélt a levideózott férfiprostituált, és a megvert barátnőhöz kihívott biztonsági őr is