szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A reklámok hosszú ideig a termékek tulajdonságaira összepontosítottak, és a legkülönbözőbb – hol egyenes, hol...

A reklámok hosszú ideig a termékek tulajdonságaira összepontosítottak, és a legkülönbözőbb – hol egyenes, hol trükkösebb – eszközzel próbálták megmutatni, hogy x termék valamely tulajdonsága, technológiája, alkotóeleme miatt különb az összes többinél.
 
Az asszociációs reklámok (amelyek egyre inkább eluralják a reklámpiacot) másfajta utat követnek. Maguk mögött hagyva a konkrét terméktulajdonságokat, arra építenek, hogy egy-egy termékhez milyen képzeteket lehet hozzárendelni.

Ha kíváncsi a vásárlásra való csábítás művészetére, akkor a Tudatos Vásárlók oldalán mindent megtalál, kattintson!

Magyarországon az erős dupla motoros új Peugeot villanyautók

Magyarországon az erős dupla motoros új Peugeot villanyautók

Rácz András elvinné Ukrajnába a Magyar Nemzet publicistáját, aki a bucsai mészárlásról mint színjátékról írt

Rácz András elvinné Ukrajnába a Magyar Nemzet publicistáját, aki a bucsai mészárlásról mint színjátékról írt

A GVH vizsgálja, hogy a Normaflore igazat állít-e magáról

A GVH vizsgálja, hogy a Normaflore igazat állít-e magáról

Megmutatta a NAV, hogyan trükköznek a kamionosok a menetíróval – videó

Megmutatta a NAV, hogyan trükköznek a kamionosok a menetíróval – videó