szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A reklámok hosszú ideig a termékek tulajdonságaira összepontosítottak, és a legkülönbözőbb – hol egyenes, hol...

A reklámok hosszú ideig a termékek tulajdonságaira összepontosítottak, és a legkülönbözőbb – hol egyenes, hol trükkösebb – eszközzel próbálták megmutatni, hogy x termék valamely tulajdonsága, technológiája, alkotóeleme miatt különb az összes többinél.
 
Az asszociációs reklámok (amelyek egyre inkább eluralják a reklámpiacot) másfajta utat követnek. Maguk mögött hagyva a konkrét terméktulajdonságokat, arra építenek, hogy egy-egy termékhez milyen képzeteket lehet hozzárendelni.

Ha kíváncsi a vásárlásra való csábítás művészetére, akkor a Tudatos Vásárlók oldalán mindent megtalál, kattintson!

Így juttattak át egy 40 tonna teherbírású hídon egy 720 tonnás szállítmányt Magyarországon – videó

Így juttattak át egy 40 tonna teherbírású hídon egy 720 tonnás szállítmányt Magyarországon – videó

A német helyett a magyar válogatottat választotta Dárdai Bence

A német helyett a magyar válogatottat választotta Dárdai Bence

Elfogyott a magyar dió a boltokból, ukrán és román áru maradt helyettük

Elfogyott a magyar dió a boltokból, ukrán és román áru maradt helyettük

Nem csak a virágárusoknak volt nagy üzlet a Valentin-nap, hanem a szállodáknak is

Nem csak a virágárusoknak volt nagy üzlet a Valentin-nap, hanem a szállodáknak is