szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A reklámok hosszú ideig a termékek tulajdonságaira összepontosítottak, és a legkülönbözőbb – hol egyenes, hol...

A reklámok hosszú ideig a termékek tulajdonságaira összepontosítottak, és a legkülönbözőbb – hol egyenes, hol trükkösebb – eszközzel próbálták megmutatni, hogy x termék valamely tulajdonsága, technológiája, alkotóeleme miatt különb az összes többinél.
 
Az asszociációs reklámok (amelyek egyre inkább eluralják a reklámpiacot) másfajta utat követnek. Maguk mögött hagyva a konkrét terméktulajdonságokat, arra építenek, hogy egy-egy termékhez milyen képzeteket lehet hozzárendelni.

Ha kíváncsi a vásárlásra való csábítás művészetére, akkor a Tudatos Vásárlók oldalán mindent megtalál, kattintson!

Félénk típus? Mégis simán lenyomhatja a bátrabbakat – az egerektől lesték el a tudósok

Félénk típus? Mégis simán lenyomhatja a bátrabbakat – az egerektől lesték el a tudósok

Hordágyon vitték le a pályáról Gulácsi Pétert egy durva ütközés után

Hordágyon vitték le a pályáról Gulácsi Pétert egy durva ütközés után

Villanymozdonyokra cserélték a dízeleket Kaliforniában, ami utána történt, arra korábban 30 évet kellett várni

Villanymozdonyokra cserélték a dízeleket Kaliforniában, ami utána történt, arra korábban 30 évet kellett várni

Az amerikás magyar fotós, akit Taknyosnak becéztek, és a fia, Adrien Brody a kedvenc alanya

Az amerikás magyar fotós, akit Taknyosnak becéztek, és a fia, Adrien Brody a kedvenc alanya