szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A reklámok hosszú ideig a termékek tulajdonságaira összepontosítottak, és a legkülönbözőbb – hol egyenes, hol...

A reklámok hosszú ideig a termékek tulajdonságaira összepontosítottak, és a legkülönbözőbb – hol egyenes, hol trükkösebb – eszközzel próbálták megmutatni, hogy x termék valamely tulajdonsága, technológiája, alkotóeleme miatt különb az összes többinél.
 
Az asszociációs reklámok (amelyek egyre inkább eluralják a reklámpiacot) másfajta utat követnek. Maguk mögött hagyva a konkrét terméktulajdonságokat, arra építenek, hogy egy-egy termékhez milyen képzeteket lehet hozzárendelni.

Ha kíváncsi a vásárlásra való csábítás művészetére, akkor a Tudatos Vásárlók oldalán mindent megtalál, kattintson!

Jogerősen elítélték Varju Lászlót az MTVA-székházban történtek miatt, időközi választás jön

Jogerősen elítélték Varju Lászlót az MTVA-székházban történtek miatt, időközi választás jön

Licitet hirdetett a hackercsoport, amely feltörte a Védelmi Beszerzési Ügynökség rendszerét

Licitet hirdetett a hackercsoport, amely feltörte a Védelmi Beszerzési Ügynökség rendszerét

Elkészült az új generációs BMW villanymotor, amit Debrecenben használnak majd

Elkészült az új generációs BMW villanymotor, amit Debrecenben használnak majd

A hetvenes éveket idézi a BMW új retromodern motorja

A hetvenes éveket idézi a BMW új retromodern motorja