szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A reklámok hosszú ideig a termékek tulajdonságaira összepontosítottak, és a legkülönbözőbb – hol egyenes, hol...

A reklámok hosszú ideig a termékek tulajdonságaira összepontosítottak, és a legkülönbözőbb – hol egyenes, hol trükkösebb – eszközzel próbálták megmutatni, hogy x termék valamely tulajdonsága, technológiája, alkotóeleme miatt különb az összes többinél.
 
Az asszociációs reklámok (amelyek egyre inkább eluralják a reklámpiacot) másfajta utat követnek. Maguk mögött hagyva a konkrét terméktulajdonságokat, arra építenek, hogy egy-egy termékhez milyen képzeteket lehet hozzárendelni.

Ha kíváncsi a vásárlásra való csábítás művészetére, akkor a Tudatos Vásárlók oldalán mindent megtalál, kattintson!

Török Gábor szerint a Fidesz emelni fogja a tétet azután, hogy elhalasztotta a szavazást az átláthatóságinak nevezett törvényről

Török Gábor szerint a Fidesz emelni fogja a tétet azután, hogy elhalasztotta a szavazást az átláthatóságinak nevezett törvényről

Megjelent a Q

Megjelent a Q

Ezeken az eszközökön nem működik többé a YouTube

Ezeken az eszközökön nem működik többé a YouTube

A munkáját még nem veszik el, de sokkal könnyebbé teszik a ChatGPT újdonságai

A munkáját még nem veszik el, de sokkal könnyebbé teszik a ChatGPT újdonságai