Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"d12de094-f4dd-429d-95de-b985d43ffb93","c_author":"bankmonitor.hu","category":"gazdasag","description":"Az elmúlt időszakban nagy visszhangot kapott Zsiday Viktor véleménye, miszerint a magyar nyugdíjrendszer hosszú távon fenntarthatatlan. Habár a magyar nyugdíjhelyzet a következő évtizedekben jelentősen nehezebbé válik, a teljes összeomlás valószínűleg nem fog bekövetkezni.","shortLead":"Az elmúlt időszakban nagy visszhangot kapott Zsiday Viktor véleménye, miszerint a magyar nyugdíjrendszer hosszú távon...","id":"20250425_Tenyleg-fenntarthatatlan-lenne-a-magyar-nyugdijrendszer","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/d12de094-f4dd-429d-95de-b985d43ffb93.jpg","index":0,"item":"b41ae295-e236-47a4-b2ef-d298894fea23","keywords":null,"link":"/gazdasag/20250425_Tenyleg-fenntarthatatlan-lenne-a-magyar-nyugdijrendszer","timestamp":"2025. április. 25. 05:26","title":"Tényleg fenntarthatatlan lenne a magyar nyugdíjrendszer?","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"43fc78c9-aa1b-416c-a4af-7147d5a3b343","c_author":"GyéZsé","category":"360","description":"Jártunkban-keltünkben megéhezünk, megszomjazunk, megállunk „kispiszkostól” a fine diningig. Nosztalgiázunk és felfedezünk, megyünk az emlékeink után, rábízzuk magunkat a véletlenre, vagy éppen nagyon is tudatosan keresünk valami újat. Aztán elmeséljük, mondjuk a magunkét. A vendégét – mert mi vagyunk a mindenkori vendég. Felbukkanásunk bárhol várható. Most éppen egy indonéz étteremben Budán. ","shortLead":"Jártunkban-keltünkben megéhezünk, megszomjazunk, megállunk „kispiszkostól” a fine diningig. Nosztalgiázunk és...","id":"20250425_Hasbeszelo-Bartok-Bela-ut-Plataran-indonez-etterem","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/43fc78c9-aa1b-416c-a4af-7147d5a3b343.jpg","index":0,"item":"a1a68497-b3ea-4140-aa24-6a3f04424360","keywords":null,"link":"/360/20250425_Hasbeszelo-Bartok-Bela-ut-Plataran-indonez-etterem","timestamp":"2025. április. 25. 19:30","title":"Hasbeszélőt a húsvéti lakomák után elvarázsolta az indonéz konyha","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"276364ad-7461-491e-9006-b46821d7b4de","c_author":"HVG","category":"cegauto","description":"V8 helyett ugyan be kell érnünk 6 hengerrel, de az E-osztály puttonyos csúcsmodelljének Brabus verziója erőhiányban egyáltalán nem szenved.","shortLead":"V8 helyett ugyan be kell érnünk 6 hengerrel, de az E-osztály puttonyos csúcsmodelljének Brabus verziója erőhiányban...","id":"20250425_itt-a-legujabb-700-loeros-mercedes-amg-sportkombi-brabus-tuning","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/276364ad-7461-491e-9006-b46821d7b4de.jpg","index":0,"item":"5a518477-cc10-4031-96a6-96de37996b9a","keywords":null,"link":"/cegauto/20250425_itt-a-legujabb-700-loeros-mercedes-amg-sportkombi-brabus-tuning","timestamp":"2025. április. 25. 06:41","title":"Itt a legújabb 700 lóerős Mercedes sportkombi","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"0a56d788-502d-4e3a-b46e-e85ac4ba93cc","c_author":"HVG","category":"cegauto","description":"Csoportszinten már több mint száz országban vannak jelen. ","shortLead":"Csoportszinten már több mint száz országban vannak jelen. ","id":"20250424_Belep-a-kinai-Chery-is-a-magyar-piacra","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/0a56d788-502d-4e3a-b46e-e85ac4ba93cc.jpg","index":0,"item":"8583b0dd-7884-42b4-a8c8-99ae5d0c63dd","keywords":null,"link":"/cegauto/20250424_Belep-a-kinai-Chery-is-a-magyar-piacra","timestamp":"2025. április. 24. 14:39","title":"Újabb kínai autómárka lép be a magyar piacra","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"66efbb63-5d7d-420d-b835-3db058abf64c","c_author":"HVG","category":"cegauto","description":"Ez az ízléses bőrbelsős francia sportszedán egészen a 80-as évekig tekeri vissza az idő kerekét.","shortLead":"Ez az ízléses bőrbelsős francia sportszedán egészen a 80-as évekig tekeri vissza az idő kerekét.","id":"20250426_amikor-160-loero-maga-volt-az-egesz-vilag-uj-gazdara-var-egy-remek-peugeot-405-mi16","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/66efbb63-5d7d-420d-b835-3db058abf64c.jpg","index":0,"item":"1635ebc2-b749-4d10-a4fa-3d3d26a02bee","keywords":null,"link":"/cegauto/20250426_amikor-160-loero-maga-volt-az-egesz-vilag-uj-gazdara-var-egy-remek-peugeot-405-mi16","timestamp":"2025. április. 26. 07:21","title":"Amikor 160 lóerő maga volt az egész világ: új gazdára vár egy izgalmas Peugeot 405 Mi16","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"db1130ed-2779-4004-9365-ca24f04ebdfa","c_author":"Németh András","category":"360","description":"Magyarország az egyike azoknak az európai országoknak, ahol alacsony a lízingelt tisztán elektromos járművek birtoklási költsége. A konnektorból tölthető hibridek helyzete változott, miután az újonnan forgalomba helyezett ilyen járművek már nem kaphatnak zöld rendszámot.","shortLead":"Magyarország az egyike azoknak az európai országoknak, ahol alacsony a lízingelt tisztán elektromos járművek birtoklási...","id":"20250426_hvg-e-auto-hibrid-lizing-flotta-elonyok-szabalyozas","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/db1130ed-2779-4004-9365-ca24f04ebdfa.jpg","index":0,"item":"7bcd62ea-ef0d-4d56-9df7-112b56c9577a","keywords":null,"link":"/360/20250426_hvg-e-auto-hibrid-lizing-flotta-elonyok-szabalyozas","timestamp":"2025. április. 26. 12:00","title":"Kinek, mikor és miért éri meg a céges e-autó?","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"cecff59a-1444-4086-b9a5-af97a8a59aed","c_author":"Serdült Viktória","category":"itthon","description":"Romanoswki ellen európai elfogatóparancs van érvényben, most ő vezeti a Magyar–Lengyel Szabadság Intézetét.","shortLead":"Romanoswki ellen európai elfogatóparancs van érvényben, most ő vezeti a Magyar–Lengyel Szabadság Intézetét.","id":"20250425_Az-Alapjogokert-Kozpontban-dolgozik-a-Magyarorszagon-menedekjogot-kapott-Marcin-Romanoswki-ebx","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/cecff59a-1444-4086-b9a5-af97a8a59aed.jpg","index":0,"item":"85c1b2d6-01bd-4060-a0cf-4792d35afb92","keywords":null,"link":"/itthon/20250425_Az-Alapjogokert-Kozpontban-dolgozik-a-Magyarorszagon-menedekjogot-kapott-Marcin-Romanoswki-ebx","timestamp":"2025. április. 25. 14:05","title":"Az Alapjogokért Központban dolgozik a Magyarországon menedékjogot kapott Marcin Romanoswki volt lengyel igazságügyminiszter-helyettes","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"e34caa37-b9c0-4437-9485-847edc0155aa","c_author":"Alsó-Ausztria","category":"brandcontent","description":"A Duna menti kerékpárút – amely 1200 kilométer hosszan kanyarog Németországtól, Donaueschingentől egészen Budapestig – méltán tartozik Európa legnépszerűbb biciklis útvonalai közé. A legtöbben a Passau és Bécs közötti szakaszt választják, ha azonban egyedibb, természetközelibb élményeket keresünk, érdemes egy ponton letérni erről a fő vonalról, és bebarangolni Alsó-Ausztria egyik legizgalmasabb régióját: a Mostviertelt.","shortLead":"A Duna menti kerékpárút – amely 1200 kilométer hosszan kanyarog Németországtól, Donaueschingentől egészen Budapestig –...","id":"20250422_also-ausztria-kerekpar_duna_alpok","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/e34caa37-b9c0-4437-9485-847edc0155aa.jpg","index":0,"item":"908ee919-89ff-4a1f-83da-fb4ec640817f","keywords":null,"link":"/brandcontent/20250422_also-ausztria-kerekpar_duna_alpok","timestamp":"2025. április. 24. 19:30","title":"Látványos kitérő: kerékpáron a Duna és az Alpok között","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":true,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":true,"c_isbranded":true,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
Gumijárdákat javasol Philadelphiának az amerikai nagyváros egyik tanácsnoka. Jim Kenney elképzelése szerint hulladék abroncsok adnák a járdák alapanyagát.
"A gumijárdákon nem pattognának az emberek, mivel a felület kellően szilárd lenne, keményebb, mint a stadionok futópályáié. Ugyanakkor csendesebbek lennének a hagyományos járdáknál, mert nem kopognak rajtuk a cipősarkak, kevésbé balesetveszélyesek, mivel nem csúsznak, mindezek tetejébe pedig élettartamuk hosszabb, mint a betonjárdáké" – mondta Kenney.
A nyersanyagok drágulására hivatkozva a gumiabroncsgyárak világszerte emelik áraikat. A téli gumik számára az irányt kedden kijelölte a téli gumik egyik vezető gyártója, a finn Nokian Renkaat, bejelentvén, hogy szeptembertől emeli árait.
Német kutatók genetikai algoritmusokkal javították fel az autók gumijának tapadási képességét, vagyis ezek segítségével tervezték meg a gumik profilját.