szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy sms-sel kell regisztrálnia azoknak a Telenor ügyfeleknek, akik kárpótlást kérnek a március 15-i hókáosz alatti hívásaik után.

"Március 14-én, 15-én és 16-án a rendkívüli időjárás miatt sok ügyfelünk az utakon ragadt, sok ügyfelünk elakadt családtagjaiért aggódott, sok ügyfelünk elindult segíteni a bajbajutottakon. Szép számmal akadtak ügyfeleink között olyanok, akik ezekben a helyzetekben anyagi lehetőségeiket meghaladva használták szolgáltatásainkat. Nekik szeretnénk most segíteni" – olvasható a Telenor Hungary Facebook-oldalán.

"Ha elküldik a 1747-es számra a HÓVIHAR szót, kedvezményt biztosítunk számukra, hogy kárpótoljuk őket a március 15-i hétvége nehézségeiért" – írják.

hvg.hu

Az érintett ügyfeleknek március 27-ig kell elküldeniük az ingyenes sms-t a megjelölt számra, kérésüket regisztrálják és április 3-án jelentkeznek a kedvezmény pontos módjával kapcsolatban. "Az sms elküldésével ügyfeleink hozzájárulnak ahhoz, hogy a Telenor a cellainformációk és híváslisták alapján azonosítsa kérésük hátterét" – teszik hozzá.

Mint arról beszámoltunk: a március 15-i hókáosz a Magyar Telekom minden ügyfelének jóváírást ad, a Vodafone pedig átvállalja a hóban rekedtek telefon- és sms-költségeit.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!