szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Elképesztő, mi mindenre képesek ma már a hirdetők termékeik reklámozása érdekében, és ehhez a technológia is megad minden segítséget.

Ne csodálkozzon, ha a jövőben, kedvenc, jól ismert könnyűzenei klipjében váratlanul egy termékmegjelenítés, termékreklám bukkan fel, holott korábban ez benne sem volt a klipben.

Mindezt egy új megállapodás teszi lehetővé, ami nemrég köttetett a világ egyik vezető zenei vállalata, a Universal Music Group, a videón belüli natív hirdetések guruja, a MirriAd és a Havas ügynökség között.

Ennek értelmében utólagos termékelhelyezésre nyílik majd lehetőség különféle klipekben, kihasználva a MirriAd már régebb óta meglévő díjnyertes technológiájának lehetőségeit. Így egyik héten mondjuk a Pepsi, a másikon a Coca Cola márka jelenhet meg ugyanabban a videoklipben, sőt a későbbiekben arra is lehetőség lesz, hogy ugyanannak a klipnek a különféle termékelhelyezéses változatai jussanak el a különböző felhasználói csoportokhoz.

Előtte...
Billboard
...és utána
Billboard

Az együttműködés első (demo) fecskéje egy Avicii-videó, amelyben egy Grand Mariner reklámot helyeztek el – utólag.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!