szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Burkoltan ugyan, de egyértelműen az androidosok megszerzése az új Apple-minisite egyik célja.

Július első napjaiban indította videós iPhone-kampányát (If it's not an iPhone, it's not an iPhone) az Apple, amelyben – stílust váltva – nem kis történeteket mutat be, mint korábban, hanem az iPhone érdemeire koncentrál, például arra, hogy a hardvert és a szoftvert ugyanazok készítették, ezért is olyan jó az együttműködés e kettő között.

E reklámkampány mellé most egy minisite-ot is megjelentetett a cég, és a cél is hasonló: meggyőzni a felhasználókat, hogy mégiscsak az iPhone az igazi. Olyan érvekkel például, hogy az iPhone-t gyakorlatilag nem érik rosszindulatú támadások, s egy ilyen telefonon minden ott van, amit csak a felhasználó akar.

Apple

Az oldalt lefele görgetve balra folyamatosan ott látható egy iPhone, azonban képernyőjén az ábrák, animációk folyamatosan változnak, összhangban a balra megjelenő (angol nyelvű) szöveggel. Olyan jellegzetességeket emelnek ki ezek, mint az ujjlenyomatos biztonsági rendszer vagy az Apple Pay.

S végül még egy link is van arra (So, how do I switch), hogy az ekképp meggyőzött androidosoknak minden segítséget megadjanak a váltáshoz.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!