szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ma már talán viccesnek tűnő 1993-as reklámot kotort elő archívumából és tett közzé a Facebookon a Mol, amely a korábbi Áfor átalakulását hivatott promotálni. A dizájnváltásról készült film elkészítésének idején még láthatóan nem állt rendelkezésre a mai digitális technológia.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Balhé az olasz bajnokságban: csapattársak estek egymásnak, hogy ki rúgja a tizenegyest

Balhé az olasz bajnokságban: csapattársak estek egymásnak, hogy ki rúgja a tizenegyest

Régebbi Windows használ? Érkezett egy jó hír, igaz, csak a katasztrofális mellé

Régebbi Windows használ? Érkezett egy jó hír, igaz, csak a katasztrofális mellé

Már nem csak járatokat indít Budapestre a legnagyobb kínai magán-légitársaság

Már nem csak járatokat indít Budapestre a legnagyobb kínai magán-légitársaság

Licitre bocsátja 9 éves Skodáját Gyurcsány, elviszi egy körre a győztest

Licitre bocsátja 9 éves Skodáját Gyurcsány, elviszi egy körre a győztest