szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ma már talán viccesnek tűnő 1993-as reklámot kotort elő archívumából és tett közzé a Facebookon a Mol, amely a korábbi Áfor átalakulását hivatott promotálni. A dizájnváltásról készült film elkészítésének idején még láthatóan nem állt rendelkezésre a mai digitális technológia.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Ilyen az összeomlott infláció Magyarországon: 16 százalékkal fizettük többet a boltban ugyanazért, mint januárban

Ilyen az összeomlott infláció Magyarországon: 16 százalékkal fizettük többet a boltban ugyanazért, mint januárban

Az Ellenállás Mozgalommal véteti észre magát az Operettszínház balettigazgatója és a Magyar Nemzet publicistája

Az Ellenállás Mozgalommal véteti észre magát az Operettszínház balettigazgatója és a Magyar Nemzet publicistája

Az uniós polgárok közel fele szerint már nem az Egyesült Államok a legfőbb szövetséges

Az uniós polgárok közel fele szerint már nem az Egyesült Államok a legfőbb szövetséges

Új színházat hoz létre a kormány az Erkel Színház helyén

Új színházat hoz létre a kormány az Erkel Színház helyén