szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ma már talán viccesnek tűnő 1993-as reklámot kotort elő archívumából és tett közzé a Facebookon a Mol, amely a korábbi Áfor átalakulását hivatott promotálni. A dizájnváltásról készült film elkészítésének idején még láthatóan nem állt rendelkezésre a mai digitális technológia.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Autók előtt motorok: visszatért gyökereihez a Skoda egy retrofuturista géppel

Autók előtt motorok: visszatért gyökereihez a Skoda egy retrofuturista géppel

Ettől a nyolc szokástól érdemes elköszönnünk ahhoz, hogy boomerként is jó kapcsolatunk legyen a fiatalokkal

Ettől a nyolc szokástól érdemes elköszönnünk ahhoz, hogy boomerként is jó kapcsolatunk legyen a fiatalokkal

Blikk: Hamis diplomák miatt szállhatott ki az ügyészség több laktanyához

Blikk: Hamis diplomák miatt szállhatott ki az ügyészség több laktanyához

Ha bosszantják a reklámok a YouTube-on, van egy rossz hírünk: még idegesítőbbek lesznek

Ha bosszantják a reklámok a YouTube-on, van egy rossz hírünk: még idegesítőbbek lesznek