Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"3d631eb4-2967-431e-b475-8f38ab7c4cc8","c_author":"MTI","category":"sport","description":"A Bayer München kapusa „szép lassan öregszik”.","shortLead":"A Bayer München kapusa „szép lassan öregszik”.","id":"20250306_manuel-neuer-golorom-serules-bajnokok-ligaja","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/3d631eb4-2967-431e-b475-8f38ab7c4cc8.jpg","index":0,"item":"09e53513-219b-44fc-8a08-85a16bc7072c","keywords":null,"link":"/sport/20250306_manuel-neuer-golorom-serules-bajnokok-ligaja","timestamp":"2025. március. 06. 14:03","title":"Gólörömbe sérült bele Manuel Neuer, egyelőre nem tudni, mennyit kell kihagynia","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"e97085ba-a113-4dfc-b27f-1bbc4defe047","c_author":"HVG","category":"itthon","description":"A Tisza Párt elnöke arra szólította fel a hatóságok vezetőit, hogy ne kollaboráljanak a „korrupt hatalommal”.","shortLead":"A Tisza Párt elnöke arra szólította fel a hatóságok vezetőit, hogy ne kollaboráljanak a „korrupt hatalommal”.","id":"20250306_magyar-peter-asz-nav-rendorseg-tisza","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/e97085ba-a113-4dfc-b27f-1bbc4defe047.jpg","index":0,"item":"b84ab83f-ec19-433a-ad1d-54e9cf236a0f","keywords":null,"link":"/itthon/20250306_magyar-peter-asz-nav-rendorseg-tisza","timestamp":"2025. március. 06. 09:32","title":"Magyar Péter szerint Orbán rájuk fogja uszítani a rendőrséget, a NAV-ot és az ÁSZ-t is","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"657a300f-58cc-44a5-84e9-88c58d891474","c_author":"HVG","category":"kkv","description":"Szerinte ez logikus lépés lenne, kérdés, kinek kell egy olyan vállalat, amely évente közel tízmilliárd dollár veszteséget termel.","shortLead":"Szerinte ez logikus lépés lenne, kérdés, kinek kell egy olyan vállalat, amely évente közel tízmilliárd dollár...","id":"20250306_Elon-Musk-mindent-privatizalna","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/657a300f-58cc-44a5-84e9-88c58d891474.jpg","index":0,"item":"7aa2d572-690a-43eb-857f-f96f25b101a2","keywords":null,"link":"/kkv/20250306_Elon-Musk-mindent-privatizalna","timestamp":"2025. március. 06. 11:22","title":"Elon Musk „mindent” privatizálni akar, a postával és a vasúttal kezdené","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"b220d1fd-de27-48bf-bbae-1b20c39a1b72","c_author":"Arató László (EUrologus)","category":"360","description":"Arra nincs sok remény, hogy elkerülhető lenne az Egyesült Államok és Európa közötti vámháború, de az Európai Bizottságnak nagy a mozgástere az ellenvámok kivetésére. ","shortLead":"Arra nincs sok remény, hogy elkerülhető lenne az Egyesült Államok és Európa közötti vámháború, de az Európai...","id":"20250306_Europa-mar-kesziti-az-azonnal-elesitheto-valaszt-Trump-szamara","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/b220d1fd-de27-48bf-bbae-1b20c39a1b72.jpg","index":0,"item":"9510d734-0ead-4d23-b4ff-619fb5f706a3","keywords":null,"link":"/360/20250306_Europa-mar-kesziti-az-azonnal-elesitheto-valaszt-Trump-szamara","timestamp":"2025. március. 06. 11:12","title":"Európa már készíti az azonnal élesíthető választ Trump számára","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"2f501d13-2ac3-433a-8c0c-ec2e65cf3242","c_author":"Kovács Gábor","category":"gazdasag","description":"A versenyhivatal szerint ugyanis élénkíti a versenyt, ha a boltok Nagy Márton „elvárása” szerint „önként” árat csökkentenek.","shortLead":"A versenyhivatal szerint ugyanis élénkíti a versenyt, ha a boltok Nagy Márton „elvárása” szerint „önként” árat...","id":"20250305_GVH-Elenkiti-a-versenyt-ha-a-boltok-Nagy-Marton-elvarasa-szerint-onkent-arat-csokkentenek","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/2f501d13-2ac3-433a-8c0c-ec2e65cf3242.jpg","index":0,"item":"d130d574-cf60-41cb-a63e-47d40bbb3819","keywords":null,"link":"/gazdasag/20250305_GVH-Elenkiti-a-versenyt-ha-a-boltok-Nagy-Marton-elvarasa-szerint-onkent-arat-csokkentenek","timestamp":"2025. március. 05. 13:58","title":"A GVH-nak meglehetősen egyedi elképzelései vannak a verseny fogalmáról és a versenytörvény értelmezéséről","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"34e8a1b5-0b3f-445c-9771-d018cace882c","c_author":"HVG","category":"cegauto","description":"Hivatalosan is lehullott a lepel a korábban érkezett elektromos A6 e-tron belső égésű motoros testvéréről, az új A6-ról.","shortLead":"Hivatalosan is lehullott a lepel a korábban érkezett elektromos A6 e-tron belső égésű motoros testvéréről, az új A6-ról.","id":"20250305_itt-a-teljesen-uj-nem-elektromos-audi-a6","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/34e8a1b5-0b3f-445c-9771-d018cace882c.jpg","index":0,"item":"2e559363-3fec-4d6b-9d7b-573efa04f848","keywords":null,"link":"/cegauto/20250305_itt-a-teljesen-uj-nem-elektromos-audi-a6","timestamp":"2025. március. 05. 07:59","title":"Itt a teljesen új, nem elektromos Audi A6","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"91cde404-24b4-4786-8a66-a9e8c7b7dd94","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"A közeljövőben több hasznos, valamint szórakoztató képességgel bővül az Android, a csalók kiszűrése mellett már valós időben megoszthatja a pozícióját is az ismerőseivel.","shortLead":"A közeljövőben több hasznos, valamint szórakoztató képességgel bővül az Android, a csalók kiszűrése mellett már valós...","id":"20250305_google-android-scam-atveresek-kiszurese-uzenetek-hivasok-uj-funkciok","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/91cde404-24b4-4786-8a66-a9e8c7b7dd94.jpg","index":0,"item":"29836fde-ff7f-415f-8bc8-64cb67879dc6","keywords":null,"link":"/tudomany/20250305_google-android-scam-atveresek-kiszurese-uzenetek-hivasok-uj-funkciok","timestamp":"2025. március. 05. 10:03","title":"A csalók rémálma lesz az Android új funkciója","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"25f79505-ca8e-4e28-b525-0c6573ef5206","c_author":"HVG","category":"itthon","description":"A Kisalföldnek adott rövid nyilatkozatot a volt sajtófőnök. ","shortLead":"A Kisalföldnek adott rövid nyilatkozatot a volt sajtófőnök. ","id":"20250306_Bollermaj-fesztivalon-beszelt-Orban-nevu-nagyapjarol-Havasi-Bertalan","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/25f79505-ca8e-4e28-b525-0c6573ef5206.jpg","index":0,"item":"233bb302-d31e-4615-b0e6-0019f5ac3693","keywords":null,"link":"/itthon/20250306_Bollermaj-fesztivalon-beszelt-Orban-nevu-nagyapjarol-Havasi-Bertalan","timestamp":"2025. március. 06. 19:11","title":"Meglepő helyen tűnt fel Havasi Bertalan, és elmerengett a múltról","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
A Lucky Blue fantázia színű behemót csinos jószág.
Stiller Ákos
A Lucky Blue fantázia színű behemót csinos jószág. Nehéz kimondani, de ezzel a SsangYonggal nem fogunk szégyenkezni. Nem csúnya, sőt egyenesen jóképű, Európában is vállalható. Fara is rendezett, nincs túlcsicsázva, csak oldalélből van eggyel több a kelleténél. Szemből tiszta Mercedes-Benz, de nem M-, G-, vagy GL-osztály, hanem limuzin orrot kapott, új C-osztályra vagy S-osztályra hasonlít leginkább a frontja. A motor és a váltó mellett a rögzítőfék is a Mercit idézi, lábbal berúgható.
A beltér nem tér el jelentősen az Actyontól, ugyanaz az ergonómia-mentes dizájn, szétszórt gombokkal, valamivel jobb minőségű burkolatokkal, hasonlóan igénytelen összerakással. Az új Kyron csúcsverziójában sincs RDS a rádióban, a kormány csak függőlegesen állítható, ám bézs a fűthető bőrfotel, akárcsak az anyósülés előtti műanyag idomok. Kifejezetten jól néz ki a váltó körüli terület, kényelmes az ülés, könnyed a vezetés. A kormány túlságosan is az, szinte kisujjal tekerhető, szokni kell, a legkisebb tekerésre is dől a kocsi.
Stiller Ákos
Új a Kyron váltója, egy az egyben a Mercedestől kapták a koreaiak, ötfokozatú, tiptronic és kormányról is kapcsolható.
Az öthengeres, közös nyomócsöves, közvetlen befecskendezéses motor Mercedes-licensz alapján készül Koreában, 165 lóerős, kulturált, halk. Fogyasztásról nem sikerült pontos képet kapnom, ilyen kevés kilométerrel a begyében alig lépte túl a gyári adatot városban, 12 litert evett. Futóműve keményebb, mint az Actyoné.
[[ Oldaltörés: AWD - állandó összkerék-hajtás ]]
Stiller Ákos
Tesztautómban állandó volt az összkerék-hajtás, ennek megfelelően nem csúszkált a lefagyott nyálkás aszfalton, hóban és sárban is magabiztosan vitte súlyos két tonnáját. 18-as ballonos téligumikkal szerelt könnyűfém kerekei könnyedén vették a padkaszerű akadályokat. Első terepszöge 26 fok, a hátsó 23, átlépő rámpaszöge pedig 21 fok.
Alig volt pár napos a Kyron, nem hajtottam meg nagyon, háromezer fölé egyszer sem kergettem a fordulatszámmérő mutatóját, ennek ellenére tempósan közlekedtem mind a városban, mind az országúton.
Stiller Ákos
Sok tárolórekesz áll a rendelkezésünkre, a csomagtartó hatalmas, a hátsó ülések osztottan dönthetők, így nagyobb, akár két méter hosszú tárgyak is kényelmesen beférnek. Oldallégzsák nincs, fügönylégzsák van, az első két ülésen fény- és hangjelzés is figyelmeztet a biztonsági övek becsatolására.
Az autó szégyene az a kvarcóra, amely teljesen rendhagyó módon függőlegesen mutatja az időt. Ezek a koreai fiúk valamit nagyon elnéztek. Igaz, ez még kevés ahhoz, hogy az autóról alkotott kedvező összképet fikarcnyit is bemocskolja.
Stiller Ákos
Nincs benne xenon-lámpa, sem tempomat, ennek ellenére prémiumérzet lesz úrrá rajtunk, amikor vezetjük. Ha minőségben még messze is van a Q7-től, a Touaregtől vagy az M-Mercitől, tudásban már ott liheg a nyomukban. Méretben ugyanakkora, élményben szintén. Árban jóval kedvezőbb. A teszt idején még hivatalos magyar árat nem kaptunk, Németországban egy hasonló felépítésű Kyron 39 ezer 295 euró, azaz 9,4 millió forint. Új autóként jobb választás, mint használt prémiumterepjárót venni. Ennek az autónak ott van létjogosultsága, ahol ésszel vásárolnak.
Azóta az új árakat is megkaptuk, az autó indulóára 6,99 millió forint összkerék-hajtással és kétliteres turbódízellel (141 lóerő), a kipróbált csúcsváltozat 9,99 millió forint.