szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az idénre tervezett mennyiség fele már gazdára talált az F-Type-ból.

A Jaguar kétüléses kabrióját alig több mint egy hónapja kezdték el forgalmazni és a vásárlói érdeklődés kezdettől fogva nagyon magas, ami egyrészt jól mutatja, hogy az erre fogékony vevőkör mennyire ki volt már éhezve egy sportos kétüléses Jaguarra, másrészt pedig a forma is egyöntetű sikert aratott. Számokra lefordítva ez annyit jelent, hogy az idénre tervezett darabszám felét már értékesítették, így aki most rendelné meg saját F-Type-ját annak valószínűleg fél évet minimum várnia kell, míg beleülhet.

Jaguar
Jaguar

Adrian Hallmark, a Jaguar globális márkaigazgatója a napokban azt nyilatkozta, hogy az F-Type sikere inkább a márka megítélésre van jó hatással, mintsem az össztermelésre, hiszen annak csak 15-20 százalékát teszi ki. Az újdonság azért is fontos a Jaguar számára, mert úgy számolnak vele, hogy vásárlók 90 százalékának ez lesz az első Jaguarja, továbbá a fiatalabb vevők körében is népszerűnek számít.

Az F-Type legfontosabb piacai egyébként az Egyesült Államok, Anglia és Németország. Szintén kiemelten kezelik Kínát, ahol a milliomosok átlag életkora 38 év és szeretik az efféle presztízs-termékekkel kifejezni a gazdagságukat, mutatott rá Phil Popham, a márka globális működési vezetője.

Jaguar
Jaguar
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!