szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Gazoo Racinggel közösen kifejlesztett limitált szériás sportkocsi erősebb, könnyebb és aerodinamikailag fejlettebb az alapváltozatnál.

A Toyota GT86 bemutatása után azonnal a tuningműhelyek egyik leggyakoribb vendégévé vált, hiszen bőven tartogat kiaknázandó lehetőségeket, amiket a tulajdonosok igényeik szerint ki is használnak. Az utángyártott kiegészítők mellett gyári tuningelemekkel és limitált szériás kiadásokkal is megörvendezteti a Toyota nagyérdeműt, melyek közül a legújabb egy japán belpiacos modell, amit a Gazoo Racinggel közösen fejlesztettek ki.

Gazoo

A Nürburgringen finomhangolt Gazoo Racing Masters of Nürburgring (GRMN) szériából mindössze száz példányt készítenek, átszámítva nagyjából 15 millió forintnak megfelelő összegért. Ezért a pénzért az alapváltozatnál erősebb, könnyebb és aerodinamikailag fejlettebb autót kap az ember, amely bármelyik versenypályán megállja a helyét. A gyárihoz képest 16 lóerővel nagyobb 216 lóerős teljesítményt továbbra is feltöltő nélkül állítja elő a 2.0 literes boxermotorja, a hozzá kapcsolt hatfokozatú manuális váltó áttételeit viszont rövidebbre szabták, illetve a kipufogórendszert is lecserélték egy sportosabb darabra.

Gazoo

A tömegcsökkentés jegyében a GRMN ablakai plexiből készülnek, a motorháztető pedig szénszálas műanyagből, a 17 colos könnyített felnik mögé pedig elöl hat-, hátul négydugattyús nyergek kerültek. Ahogyan a képeken is látható plusz első splitterrel, hátsó szárnnyal és átdolgozott diffúzorral is ellátták az autót, amik nem csak aerodinamikán javítanak, de a megjelenésén is.

Gazoo
Gazoo
Gazoo

Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!