szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Néhány sportos díszítőelem, nagy felnik és egy komolyabb szívómotor - ez az új sportos Sandero receptje.

A Dacia Sandero alapvetően olyan messze van a sportosság fogalmától, mint Párizstól Bukarest, hiszen aki mostanság besétál egy hazai kereskedésbe, az maximum 90 lóerős változatban viheti haza az amúgy remek ár/érték arányú járgányt. Most azonban felbukkant egy minden korábbinál sportosabb Sandero, az RS 2.0 kivitel.
Renault

A Buenos Aires Motor Show keretein belül debütált újdonság mozgatásáról egy 2 literes lökettérfogatú szívó benzinmotor gondoskodik, mely egy hatsebességes manuális váltón keresztül juttatja el 145 lóerős teljesítményét az első kerekekre. Új Nordschleife körrekordot vélhetően kevesen várnak a Sandero RS 2.0-tól, de a 8,5 másodperces 0-100-as sprint, illetve a 200 km/h-s végsebesség sokkal komolyabb, mint az eddigi normál Sanderók produkciója (11 másodperc, 175 km/h).

Renault

Azt egyelőre nem tudni, hogy az Argentinában Renault márkajelzéssel árult, 17 colos kerekeken guruló sportos Sandero vajon a mi kontinensünkre is megérkezik-e majd.

Renault

 

Renault

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!