szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egyelőre csak egyetlen felvételünk van róla, de már az alapján is ígéretesnek tűnik az újdonság. Viszont van egy nagy probléma is vele.

A Volkswagen sokáig leginkább csak unalmasan jó autókat gyártott, az utóbbi időben azonban mintha kezdene izgalmasabb külcsínű négykerekűeket tervezni. Ékes bizonyíték erre a kupészedán karosszériás Arteon, vagy a kompakt divatterepjárók piacán hadrendbe állított T-Roc. Most pedig itt a hasonlóan dinamikus designnal megáldott Virtus, íme:

Fernandocalmonoficial

A Volkswagen Virtus hivatalos bejelentésére várhatóan januárban kerül majd sor. Az új Polóhoz és az új Seat Ibizához hasonlóan a konszern MQB-A0 platformjára épülő újdonság tengelytávja mintegy 8 centiméterrel nagyobb az említett modellekénél. Ezenkívül pedig nem elhanyagolható szempont, hogy a Virtus igen öblös csomagtartóval rendelkezik.

A gyártó jó öreg 1,6 literes szívómotorja lesz az alap a Virtusban, mellyel kapcsolatban nem túl jó hír, hogy várhatóan csak és kizárólag Dél-Amerikában lesz kapható.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!