szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Tesla népszerűsége nemcsak az innovatív technológiának, hanem az ahhoz passzoló dizájnnak is köszönhető, amiért főként Franz von Holzhausen felel.

A Tesla vezető tervezője, Franz von Holzhausen, akiről külön cikket is írtunk, a Model 3-at a közízlésnek a legmegfelelőbb módon lőtte be, de tűnik, hogy magának egy kevésbé konvencionális darabot csináltatott.

A Model 3 dizájnja egyébként is nagyon minimalista külsőre-belsőre egyaránt, ami a többségnek – legalábbis a célcsoportnak – kifejezetten tetszik. Várhatóan, azért sokan fognak ezt-azt módosítani, hogy látványosabb kocsit kapjanak. Talán meglepő, de még a jármű főtervezője is így tett, akinek az autóját a Los Angeles-i központjuk előtt fotózták le.

electrek.com

A legnyilvánvalóbb különbség, hogy minden krómozott részt levettek a kocsiról – kilincseket, díszléceket – ami a legtöbb optikai tuning alapvető lépése. A kerékszett a 20 colos Sport Wheel-típussal ugyan létezik, de ilyen színben nem. A oldalsó és hátsó ablakok szintén sokkal sötétebbek, mint a szériaváltozatokon.

A Tesla jellegzetes T-logóját is lecserélték és a cég teljes neve ki van írva a kocsi hátulján. A legszebb részlet talán a csomagtérfedél karbonszálas légterelő eleme, amilyenhez hasonló van ugyan a Model S-eken, de nem ilyen keskeny és elegáns.

electrek.com
electrek.com
electrek.com
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!