Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"adf8e8ca-3731-4a81-8bb1-05acac28948a","c_author":"HVG","category":"itthon","description":"Sikerről, politikáról, rugdosásról és távlati célokról is beszélt a miniszterelnök, amikor engedte, hogy kérdezzék – no nem a sajtó, hanem a Pannon Egyetem diákjai.","shortLead":"Sikerről, politikáról, rugdosásról és távlati célokról is beszélt a miniszterelnök, amikor engedte, hogy kérdezzék – no...","id":"20250302_Orban-A-politika-olyan-sport-mint-a-boksz-ahol-meg-a-gyoztest-is-nagyon-megverik-ebx","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/adf8e8ca-3731-4a81-8bb1-05acac28948a.jpg","index":0,"item":"36ba5e5a-4175-46a2-bbbd-c414b65b3d82","keywords":null,"link":"/itthon/20250302_Orban-A-politika-olyan-sport-mint-a-boksz-ahol-meg-a-gyoztest-is-nagyon-megverik-ebx","timestamp":"2025. március. 02. 18:54","title":"Orbán: A politika olyan sport, mint a boksz, ahol még a győztest is nagyon megverik","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"5dfd6570-bfb2-4ff0-a75d-66f4b493833c","c_author":"Czeglédi Fanni","category":"360","description":"Milyen felnőtt lesz azokból a gyerekekből, akiknek sohasem kellett felelősséget vállalniuk, mert a szüleik lépten-nyomon kiszolgálták őket? És mi lesz azokkal a felnőttekkel, akiket érzelmi zsarolással és bűntudatkeltéssel kötnek magukhoz a szüleik? Interjú Bibók Bea pszichológussal, az Ellopott felnőttkor című kötet szerzőjével.","shortLead":"Milyen felnőtt lesz azokból a gyerekekből, akiknek sohasem kellett felelősséget vállalniuk, mert a szüleik...","id":"20250302_bibok-bea-pszichologus-ellopott-felnottkor-interju","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/5dfd6570-bfb2-4ff0-a75d-66f4b493833c.jpg","index":0,"item":"44fa5049-540b-461e-b108-849914cf2baf","keywords":null,"link":"/360/20250302_bibok-bea-pszichologus-ellopott-felnottkor-interju","timestamp":"2025. március. 02. 19:30","title":"Amikor egy családban mindenki amiatt szorong, hogy baj lesz - Bibók Bea pszichológus visszatartó szülőkről, infantilizált felnőttekről","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"3d5d27f8-827e-4868-ae58-1d3e5c4ca8ed","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"Egy szakíró szerint csak az iOS 20-ban debütálhat a teljesen megújult, ChatGPT-szerű Siri. A jelek szerint az Apple küzd a mesterséges intelligenciája fejlesztésével és kiadásával.","shortLead":"Egy szakíró szerint csak az iOS 20-ban debütálhat a teljesen megújult, ChatGPT-szerű Siri. A jelek szerint az Apple...","id":"20250303_apple-intelligence-siri-funkciok-keses-ios-20-mesterseges-intelligencia","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/3d5d27f8-827e-4868-ae58-1d3e5c4ca8ed.jpg","index":0,"item":"2d9f70b8-2036-4e4b-9c27-c4c9a9c8a7ae","keywords":null,"link":"/tudomany/20250303_apple-intelligence-siri-funkciok-keses-ios-20-mesterseges-intelligencia","timestamp":"2025. március. 03. 11:03","title":"Komoly problémák vannak az Apple-nél, egyes MI-funkciókra lehet, hogy még éveket kell várni","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"6f55b836-d4df-44e6-9171-c6f7470b2db6","c_author":"hvg.hu","category":"itthon","description":"A Magyar Orvosi Kamara március 8-ára tervezett demonstrációján a szakdolgozók testületileg nem vesznek részt, természetesen magánemberként bárki elmehet az eseményre.","shortLead":"A Magyar Orvosi Kamara március 8-ára tervezett demonstrációján a szakdolgozók testületileg nem vesznek részt...","id":"20250303_A-Magyar-Egeszsegugyi-Szakdolgozoi-Kamara-nem-csatlakozik-az-orvosok-szombati-tuntetesehez","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/6f55b836-d4df-44e6-9171-c6f7470b2db6.jpg","index":0,"item":"8b2080c5-9894-4f4a-9f3d-b6c054418c77","keywords":null,"link":"/itthon/20250303_A-Magyar-Egeszsegugyi-Szakdolgozoi-Kamara-nem-csatlakozik-az-orvosok-szombati-tuntetesehez","timestamp":"2025. március. 03. 06:45","title":"A Magyar Egészségügyi Szakdolgozói Kamara nem csatlakozik az orvosok szombati tüntetéséhez","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"054f813a-42b0-4bb9-912a-d0fe4ddce618","c_author":"Remotiv","category":"brandchannel","description":"Sokáig tartotta magát a mondás, hogy minden ember csupán öt kézfogásnyira van egymástól, vagyis bárki bárkivel összekapcsolható néhány ismerősön keresztül. A közösségi médiának köszönhetően ez a szám nagy valószínűséggel tovább csökkent, csupán egy kattintás, és szinte bárkivel összebarátkozhatunk. De valódi kapcsolatok ezek, amelyek aztán valódi közösséggé épülnek, vagy csak ámítás, és tulajdonképpen egyre magányosabbak vagyunk?","shortLead":"Sokáig tartotta magát a mondás, hogy minden ember csupán öt kézfogásnyira van egymástól, vagyis bárki bárkivel...","id":"20250129_Sosem-voltunk-ennyire-maganyosak-remotiv","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/054f813a-42b0-4bb9-912a-d0fe4ddce618.jpg","index":0,"item":"64ae3927-eac4-4ede-a4b5-ebfb0d74f06a","keywords":null,"link":"/brandchannel/20250129_Sosem-voltunk-ennyire-maganyosak-remotiv","timestamp":"2025. március. 02. 11:30","title":"Sosem volt ennyi barátunk, és sosem voltunk ennyire magányosak","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":true,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":true,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":"Remotiv extra","c_partnerlogo":"6b463ed1-d453-40c3-82fa-97c561a4b8eb","c_partnertag":""},{"available":true,"c_guid":"299d96aa-d3d2-4db8-8f49-7e733fa3538a","c_author":"HVG","category":"kkv","description":"A teherszállító repülőgép madárral ütközött, kényszerleszállást kellett végrehajtania.","shortLead":"A teherszállító repülőgép madárral ütközött, kényszerleszállást kellett végrehajtania.","id":"20250302_Videon-ahogy-langolo-hajtomuvel-huz-el-New-Jersey-felett-a-FedEx-gepe","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/299d96aa-d3d2-4db8-8f49-7e733fa3538a.jpg","index":0,"item":"6ee1ef4a-455c-470c-ac1a-ba1bbcf70a5c","keywords":null,"link":"/kkv/20250302_Videon-ahogy-langolo-hajtomuvel-huz-el-New-Jersey-felett-a-FedEx-gepe","timestamp":"2025. március. 02. 13:14","title":"Lángoló hajtóművel húzott el New Jersey felett egy repülőgép - videó","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"ccf3edd4-f5e6-4e25-9dc3-964aba5af3d1","c_author":"hvg.hu/MTI","category":"tudomany","description":"A Firefly Aerospace a második olyan magáncég, amelynek sikerült a Holdra való sima leszállás.","shortLead":"A Firefly Aerospace a második olyan magáncég, amelynek sikerült a Holdra való sima leszállás.","id":"20250302_amerikai-ceg-holdraszallas-leszalloegyseg","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/ccf3edd4-f5e6-4e25-9dc3-964aba5af3d1.jpg","index":0,"item":"1123005d-b62f-44dd-8e90-708d1920b055","keywords":null,"link":"/tudomany/20250302_amerikai-ceg-holdraszallas-leszalloegyseg","timestamp":"2025. március. 02. 16:14","title":"Történelmet írt egy amerikai cég, azzal, hogy sikerült eljutniuk a Holdra","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"5ff1fc90-fb13-4c10-8322-e0230008b6cd","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"A hálózatfüggetlen működési idő sosem elég, ezért jól jönnek azok az apró trükkök, amelyekkel még többet kicsikarhat az ember az eszköz akkumulátorából.","shortLead":"A hálózatfüggetlen működési idő sosem elég, ezért jól jönnek azok az apró trükkök, amelyekkel még többet kicsikarhat...","id":"20250303_iphone-uzemido-tipp-wifi-beallitas","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/5ff1fc90-fb13-4c10-8322-e0230008b6cd.jpg","index":0,"item":"e11ef765-59bf-4f92-8570-4b345d09dab9","keywords":null,"link":"/tudomany/20250303_iphone-uzemido-tipp-wifi-beallitas","timestamp":"2025. március. 03. 10:03","title":"Egy egyszerű beállítással megnövelheti iPhone-ja üzemidejét","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
Las Vegasban volt szerencsénk kipróbálni a kényelmes városi utazást újraértelmező kis villanyautót.
A BMW 2013-ban dobta piacra elsősorban városi használatra szánt kompakt elektromos autóját, az azóta több ráncfelvarrást is megélt i3-at. Az egyedi külsejű és alig 4 méter hosszú kocsiról sok minden eszünkbe jut, de a sofőrös limuzin-élmény nem igazán, most azonban itt az eddigi i3-as életérzést teljesen újragondoló i3 Urban Suite.
László Ferenc
László Ferenc
A Las Vegasban zajló CES 2020 rendezvényen leleplezett újdonság külső méretei változatlanok maradtak, azonban az utasteret teljesen átalakították, egyedül a vezetőülés és a műszerfal maradt a régi.
László Ferenc
László Ferenc
A normál változattal ellentétben ezúttal nem egy 4, hanem csak egy 2 személyes autóhoz van szerencsénk, melyben a jobb oldalt hátul helyet foglaló utas körülbelül olyan kényelemet és luxust élvezhet, mint egy 7-es sorozatú BMW limuzinban. Vagy jobbat.
László Ferenc
László Ferenc
Az utas egy puha fotelben foglalhat helyet, a lábát felhelyezheti az anyósülés helyére került, elektromosan állítható lábtartóra és közben a tetőből kihajtható kijelzőn fogyaszthat különböző vizuális tartalmakat.
László Ferenc
László Ferenc
A bal hátsó ülés helyére egy asztali lámpával ékesített rakodófelület került, az utas fejtámlájába pedig integrált hangszórót rejtettek. Az utastérben többek közt újrahasznosított anyagokkal, minőségi fával és cserzett olajlevél-kivonattal finomított bőrkárpittal találkozhatunk.
László Ferenc
László Ferenc
A bajor gyártó első körben 20 darab i3-at alakított át Urban Suite kivitelűvé, melyek a CES 2020 napjaiban Las Vegasban már munkába is álltak: a lokálisan zéró károsanyagkibocsátású autót sofőrrel együtt egy okostelefonos alkalmazással lehet a kívánt helyszínre rendelni.
László Ferenc
László Ferenc
László Ferenc
Azzal kapcsolatban egyelőre nem született döntés, hogy a jelenleg közúti használatra alkalmas koncepcióautónak tekinthető újdonság sorozatgyártásba kerül-e. A prototípusok egyébként 20 kilogrammal nehezebbek, mint a normál i3-asok.
László Ferenc
A BMW 2013-ban dobta piacra elsősorban városi használatra szánt kompakt elektromos autóját, az azóta több ráncfelvarrást is megélt i3-at. Az egyedi külsejű és alig 4 méter hosszú kocsiról sok minden eszünkbe jut, de a sofőrös limuzin-élmény nem igazán, most azonban itt az eddigi i3-as életérzést teljesen újragondoló i3 Urban Suite. A Las Vegasban zajló CES 2020 rendezvényen leleplezett újdonság külső méretei változatlanok maradtak, azonban az utasteret teljesen átalakították, egyedül a vezetőülés és a műszerfal maradt a régi. A normál változattal ellentétben ezúttal nem egy 4-, hanem csak egy 2-személyes autóhoz van szerencsénk, melyben a jobb oldalt hátul helyet foglaló utas körülbelül olyan kényelemet és luxust élvezhet, mint egy 7-es sorozatú BMW limuzinban. Vagy jobbat. Az utas egy puha fotelben foglalhat helyet, a lábát felhelyezheti az anyósülés helyére került, elektromosan állítható lábtartóra és közben a tetőből kihajtható kijelzőn fogyaszthat különböző vizuális tartalmakat. A bal hátsó ülés helyére egy asztali lámpával ékesített rakodófelület került. Az utastérben többek közt újrahasznosított anyagokkal, minőségi fával és cserzett olajlevél-kivonattal finomított bőrkárpittal találkozhatunk. A bajor gyártó első körben 20 darab i3-at alakított át Urban Suite kivitelűvé, melyek a CES 2020 napjaiban Las Vegasban már munkába is álltak: a lokálisan zéró károsanyagkibocsátású autót sofőrrel együtt egy okostelefonos alkalmazással lehet a kívánt helyszínre rendelni. Azzal kapcsolatban egyelőre nem született döntés, hogy a jelenleg közúti használatra alkalmas koncepcióautónak tekinthető újdonság sorozatgyártásba kerül-e.A BMW 2013-ban dobta piacra elsősorban városi használatra szánt kompakt elektromos autóját, az azóta több ráncfelvarrást is megélt i3-at. Az egyedi külsejű és alig 4 méter hosszú kocsiról sok minden eszünkbe jut, de a sofőrös limuzin-élmény nem igazán, most azonban itt az eddigi i3-as életérzést teljesen újragondoló i3 Urban Suite.
A Las Vegasban zajló CES 2020 rendezvényen leleplezett újdonság külső méretei változatlanok maradtak, azonban az utasteret teljesen átalakították, egyedül a vezetőülés és a műszerfal maradt a régi.
A normál változattal ellentétben ezúttal nem egy 4-, hanem csak egy 2-személyes autóhoz van szerencsénk, melyben a jobb oldalt hátul helyet foglaló utas körülbelül olyan kényelemet és luxust élvezhet, mint egy 7-es sorozatú BMW limuzinban. Vagy jobbat.
Az utas egy puha fotelben foglalhat helyet, a lábát felhelyezheti az anyósülés helyére került, elektromosan állítható lábtartóra és közben a tetőből kihajtható kijelzőn fogyaszthat különböző vizuális tartalmakat. A bal hátsó ülés helyére egy asztali lámpával ékesített rakodófelület került. Az utastérben többek közt újrahasznosított anyagokkal, minőségi fával és cserzett olajlevél-kivonattal finomított bőrkárpittal találkozhatunk.
A bajor gyártó első körben 20 darab i3-at alakított át Urban Suite kivitelűvé, melyek a CES 2020 napjaiban Las Vegasban már munkába is álltak: a lokálisan zéró károsanyagkibocsátású autót sofőrrel együtt egy okostelefonos alkalmazással lehet a kívánt helyszínre rendelni. Azzal kapcsolatban egyelőre nem született döntés, hogy a jelenleg közúti használatra alkalmas koncepcióautónak tekinthető újdonság sorozatgyártásba kerül-e.
A BMW 2013-ban dobta piacra elsősorban városi használatra szánt kompakt elektromos autóját, az azóta több ráncfelvarrást is megélt i3-at. Az egyedi külsejű és alig 4 méter hosszú kocsiról sok minden eszünkbe jut, de a sofőrös limuzin-élmény nem igazán, most azonban itt az eddigi i3-as életérzést teljesen újragondoló i3 Urban Suite.
A Las Vegasban zajló CES 2020 rendezvényen leleplezett újdonság külső méretei változatlanok maradtak, azonban az utasteret teljesen átalakították, egyedül a vezetőülés és a műszerfal maradt a régi.
A normál változattal ellentétben ezúttal nem egy 4-, hanem csak egy 2-személyes autóhoz van szerencsénk, melyben a jobb oldalt hátul helyet foglaló utas körülbelül olyan kényelemet és luxust élvezhet, mint egy 7-es sorozatú BMW limuzinban. Vagy jobbat.
Az utas egy puha fotelben foglalhat helyet, a lábát felhelyezheti az anyósülés helyére került, elektromosan állítható lábtartóra és közben a tetőből kihajtható kijelzőn fogyaszthat különböző vizuális tartalmakat. A bal hátsó ülés helyére egy asztali lámpával ékesített rakodófelület került. Az utastérben többek közt újrahasznosított anyagokkal, minőségi fával és cserzett olajlevél-kivonattal finomított bőrkárpittal találkozhatunk.
A bajor gyártó első körben 20 darab i3-at alakított át Urban Suite kivitelűvé, melyek a CES 2020 napjaiban Las Vegasban már munkába is álltak: a lokálisan zéró károsanyagkibocsátású autót sofőrrel együtt egy okostelefonos alkalmazással lehet a kívánt helyszínre rendelni. Azzal kapcsolatban egyelőre nem született döntés, hogy a jelenleg közúti használatra alkalmas koncepcióautónak tekinthető újdonság sorozatgyártásba kerül-e.
A BMW 2013-ban dobta piacra elsősorban városi használatra szánt kompakt elektromos autóját, az azóta több ráncfelvarrást is megélt i3-at. Az egyedi külsejű és alig 4 méter hosszú kocsiról sok minden eszünkbe jut, de a sofőrös limuzin-élmény nem igazán, most azonban itt az eddigi i3-as életérzést teljesen újragondoló i3 Urban Suite.
A Las Vegasban zajló CES 2020 rendezvényen leleplezett újdonság külső méretei változatlanok maradtak, azonban az utasteret teljesen átalakították, egyedül a vezetőülés és a műszerfal maradt a régi.
A normál változattal ellentétben ezúttal nem egy 4-, hanem csak egy 2-személyes autóhoz van szerencsénk, melyben a jobb oldalt hátul helyet foglaló utas körülbelül olyan kényelemet és luxust élvezhet, mint egy 7-es sorozatú BMW limuzinban. Vagy jobbat.
Az utas egy puha fotelben foglalhat helyet, a lábát felhelyezheti az anyósülés helyére került, elektromosan állítható lábtartóra és közben a tetőből kihajtható kijelzőn fogyaszthat különböző vizuális tartalmakat. A bal hátsó ülés helyére egy asztali lámpával ékesített rakodófelület került. Az utastérben többek közt újrahasznosított anyagokkal, minőségi fával és cserzett olajlevél-kivonattal finomított bőrkárpittal találkozhatunk.
A bajor gyártó első körben 20 darab i3-at alakított át Urban Suite kivitelűvé, melyek a CES 2020 napjaiban Las Vegasban már munkába is álltak: a lokálisan zéró károsanyagkibocsátású autót sofőrrel együtt egy okostelefonos alkalmazással lehet a kívánt helyszínre rendelni. Azzal kapcsolatban egyelőre nem született döntés, hogy a jelenleg közúti használatra alkalmas koncepcióautónak tekinthető újdonság sorozatgyártásba kerül-e.
Trump hivatala felkérte a pénzügyminisztériumot és a külügyi tárcát, hogy állítsák össze azon szankciók listáját, amikből az amerikaiak a diplomáciai és a gazdasági kapcsolatok felélesztése érdekében engedhetnek.