szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Polestar 2 eddig sem volt éppen lomha, mostantól azonban kicsit még dinamikusabban viselkedik.

A kínai Geely tulajdonában lévő Volvo testvérmárkája, a Polestar 2017 őszén leplezte le első teljesen saját fejlesztésű modelljét, a 600 lóerős hibrid hajtáslánccal rendelkező Polestar 1-et, amelyet aztán 2019 tavaszán követett az immár tisztán elektromos hajtásláncú Polestar 2.

Most ez utóbbi kapott komolyabb szoftverfrissítést, amely 68 extra lóerővel gyarapítja a teljesítményt, ezzel párhuzamosan pedig kaptunk még 20 extra Nm-nyi nyomatékot is.

Polestar

Az 1000 euróba (367 ezer forint) kerülő OTA update telepítését követően a Polestar 2 immár 476 lóerős teljesítményű, ami mellé 680 Nm-es nyomaték társul.

A 0-100-as sprint szintideje 4,7-ről 4,4 másodpercre javult, 80-ról 120-ra pedig az eddigi 2,7 helyett immár alig 2,2 másodperc alatt gyorsul fel a villanyautó.

A két villanymotor egy 78 kWh kapacitású akkumulátorból nyeri az energiát, amely nagyjából 470 kilométeres hatótávolságot biztosít a WLTP-szabvány szerint. A telep maximum 150 kW-tal tölthető.

Polestar

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!