szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

A Toyota C-HR most először belsőégésű motor nélküli új verziója háromféle kivitelben debütált.

A Toyota két évvel ezelőtt mutatta be a C-HR általunk is alaposan letesztelt második generációját, mely hibrid és plugin hibrid hajtásláncokkal készülő, egyedi dizájnú és Magyarországon 12,4 millió forinton nyitó crossover most tisztán elektromos testvérmodellt kapott.

Íme a vadonatúh C-HR+:

Toyota C-HR+
Toyota
Toyota C-HR+
Toyota

A Toyota első igazi villanyautója, a bZ4X által is használt e-TNGA platformra épülő újdonság a normál C-HR-étől eltérő külső megjelenést, optimalizált aerodinamikai csomagot vonultat fel.

A 4,52 méter hosszú, 2,75 méteres tengelytávolságú és 416 literes csomagtartójú C-HR+ elsőkerék-hajtású alapmodelljében egy 455 kilométeres hatótávot lehetővé tevő 57,7 kWh-s akkumulátor található.

A 167 lóerős crossover 8,6 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100 km/h-ra.

14 colos érintőkijelző trónol a műszerfal közepén
Toyota
Toyota C-HR+
Toyota

A 224 lóerős és 7,4 másodperces 0-100-as szintidejű kivitelnek szintén csak az első kerekei hajtottak, viszont ez a 77 kWh kapacitású aksis verzió már 600 kilométert képes megtenni egy töltéssel.

A csúcsot az összkerekes 77 kWh-s C-HR+ jelenti, mely 343 lóerős verzió 5,2 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra, a hatótávja pedig 525 kilométer magasságában alakul. AC-n 11/22 kW-tal, DC-n 150 kW-tal tölthető a telep.

Az egyelőre ismeretlen árú, előzetes becslések szerint kis aksival 45000 eurótól (18 millió forint) induló Toyota C-HR+ európai forgalmazása az év végén kezdődik meg.

Toyota C-HR+
Toyota
Toyota C-HR+
Toyota
Toyota C-HR+
Toyota
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!