szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

A bivalyerős és ólomnehéz új M5 Touring egy picit még sportosabb lett.

A BMW tavaly nyáron leplezte le az új M5-ös praktikus kombi változatát, mely a H&R ültetőszettjével mostantól egy picit még sportosabbá tehető.

A 613 eurós új rugók elöl 20-25 milliméterrel, hátul 10-15 milliméterrel engedik közelebb a kasztnit az aszfalthoz, a 161 eurós nyomtávszélesítők pedig 22 milliméter extra szélességet biztosítanak.

BMW M5 Touring
H&R

A Magyarországon 52,6 millió forinton nyitó M5 Touring nem kevesebb, mint 2550 kilogrammot nyom a mérlegen, mégis 3,6 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra, és a végsebessége 250-305 km/h magasságában mozog.

A 7200-as maximális fordulatszámú, 4,4 literes biturbó V8-as benzinmotor 585 lóerős teljesítményű, vagyis gyengébb, mint az előző M5-ben lévő 600-635 lóerős hasonló erőforrás, azonban a plug-in hibrid technikának köszönhetően összesen 727 lóerő és kereken 1000 Nm áll rendelkezésre.

BMW M5 Touring
H&R

A 11,1 másodperces 0–200-as szintidejű, nyolcfokozatú automata váltós, összkerekes sportkombi elektromos módban maximum 140 km/h-val képes suhanni, és egy töltéssel mintegy 67 kilométert képes megtenni lokálisan zéró emisszió mellett.

A maximum 11 kW-tal tölthető akkumulátor 18,6 kWh kapacitású.

BMW M5 Touring
H&R
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!