Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#Dell XPS

Szabó M. István Tech

Milyen ultrabookot vegyünk karácsonyra?

A háztartásokban a tévé, porszívó és hajszárító előfordulási szintjét súroló mobil számítógépek közt egy évnyi fókuszkeresés után megtalálja a helyét az ultrabook. A trendi anyagokba öltöztetett, anorexia-gyanúsan vékony, ugyanakkor átlagon felüli teljesítményre képes új kaszt tagjai közt nehéz dönteni, de akiket a karácsonyi ajándékozáskor nem riaszt el az árcédulára írt 300 ezer forint feletti – sőt gyakran jócskán e fölötti – ár, azok bizton emlékezetessé tehetik az idei ünnepet. A hvg.hu döntést előkészítő körképe következik.

Szakértő az ukrán–magyar kémbalhéról: Zavarba-, sőt, kétségbeejtő Szijjártó Péter reakciója

Szakértő az ukrán–magyar kémbalhéról: Zavarba-, sőt, kétségbeejtő Szijjártó Péter reakciója

Lázár meglepetést ígért a nemzetbiztonsági bizottság szerdai ülésére

Lázár meglepetést ígért a nemzetbiztonsági bizottság szerdai ülésére

Alacsonyabb magyar árakat kapott a VW ID.3 villanyautó

Alacsonyabb magyar árakat kapott a VW ID.3 villanyautó

Több mint százmillós bírságot vetett ki kilenc biztosítóra az MNB

Több mint százmillós bírságot vetett ki kilenc biztosítóra az MNB

Farmotorosként támad a VW legújabb izgalmas GTI-je

Farmotorosként támad a VW legújabb izgalmas GTI-je

Évente 16 ezer tonna magzatkárosító oldószert használ majd a Debrecenben épülő kínai akkugyár

Évente 16 ezer tonna magzatkárosító oldószert használ majd a Debrecenben épülő kínai akkugyár

Az online térben is hátrány éri a nőket – a magyar nyelvű Wikipédia-szócikkek mindössze 15,6 százaléka szól róluk

Az online térben is hátrány éri a nőket – a magyar nyelvű Wikipédia-szócikkek mindössze 15,6 százaléka szól róluk

Géppuskafészek, bunker és egy aknamező építése – Balásy Gyula cégei milliárdokért népszerűsítik a honvédséget

Géppuskafészek, bunker és egy aknamező építése – Balásy Gyula cégei milliárdokért népszerűsítik a honvédséget

Nincs bajuk a magyaroknak a kínai autókkal, nyitottabbak rájuk, mint bárki más Európában

Nincs bajuk a magyaroknak a kínai autókkal, nyitottabbak rájuk, mint bárki más Európában

A címlapról ajánljuk