Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#kínai tolmács

Iliás-Nagy Katalin Itthon

Egy sör és egy Unicum: fogadásból lettem kínai tolmács

Huszonévesen kezdett el kínaiul tanulni, négy év alatt érte el a felsőfokot, ma már tolmácsként és idegenvezetőként keresi a kenyerét. Ő is a Négy tigris piacon kezdte, de fordított már Orbán Viktornak, Gyurcsány Ferencnek és Bajnai Gordonnak, a rendőrségnek viszont – a fizetési morál miatt – már nem dolgozik. Farkas Attila kínai tolmáccsal beszélgettünk. Életbűvészek, 10. rész.

hvg.hu Vállalkozás

Csak a magyar adóhatóság honlapja tud kínaiul

Tavaly augusztustól már kínai nyelven is elérhető az adóhatóság honlapja. A 37 millióba kerülő projektet teljes egészében uniós pénzből finanszírozták. De miért a kínai fordítás? A 10-15 ezres hazai kínai migráns közösség gazdasági súlya indokolná ezt? Vagy talán a kormány keleti nyitás politikája áll emögött? Vagy a China Mart van a háttérben? A válasz sokkal prózaibb.

Orbán fogadóórája: ha nincs Magdeburg, címet sem lehet adni a kormányfő produkciójára

Orbán fogadóórája: ha nincs Magdeburg, címet sem lehet adni a kormányfő produkciójára

Nemzetközi lapszemle: kitől fél Vlagyimir Putyin és mi volt jó ebben az évben?

Nemzetközi lapszemle: kitől fél Vlagyimir Putyin és mi volt jó ebben az évben?

Leállósávban álló mikrobuszba rohant egy autó az M5-ösön

Leállósávban álló mikrobuszba rohant egy autó az M5-ösön

Elvitelre #98: Karácsonyra captagon, konklávé és Karin Kneissl

Elvitelre #98: Karácsonyra captagon, konklávé és Karin Kneissl

Magyar túrázók rekedtek a szlovén Alpokban

Magyar túrázók rekedtek a szlovén Alpokban

Az államtitkár a Facebookon magyarázza, miért nem adhatták át a gyerekeknek az adományokat Magyar Péterék

Az államtitkár a Facebookon magyarázza, miért nem adhatták át a gyerekeknek az adományokat Magyar Péterék

Hidakat kell építeni az emberek között – interjú  Korányi Eszterrel és Rana Szalmannal, a Harcosok a Békéért izraeli–palesztin civil szervezet társvezetőivel

Hidakat kell építeni az emberek között – interjú Korányi Eszterrel és Rana Szalmannal, a Harcosok a Békéért izraeli–palesztin civil szervezet társvezetőivel

Újraindult a kőolajszállítás a Barátság kőolajvezetéken

Újraindult a kőolajszállítás a Barátság kőolajvezetéken

Hogyan teszi tönkre az elektromos autó az európai ipart?

Hogyan teszi tönkre az elektromos autó az európai ipart?

A címlapról ajánljuk