Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#márkázás

HVG Extra Business Business magazin

A márka nem csak az, amit állít magáról

Miközben kutatások szerint a márkázás új korszakába, az „élménymárka” korába léptünk, egy Gartner-előrejelzés szerint 2020-ra a márkák és a fogyasztók közötti interakció a digitális térben fog megtörténni. De vajon felépíthető-e emocionális márkaélmény emberi kapcsolatok nélkül?

Mindenki aggódik, ám Trumpnak tetszik, ahogy vörösbe borult a világ - percről percre a nagy zuhanás napjáról

Mindenki aggódik, ám Trumpnak tetszik, ahogy vörösbe borult a világ - percről percre a nagy zuhanás napjáról

Trump közölte: az USA közvetlenül fog tárgyalni Iránnal az atomprogramról

Trump közölte: az USA közvetlenül fog tárgyalni Iránnal az atomprogramról

Kamilla királykékben jött Rómába – miért pont ezt a színt választotta a királyné?

Kamilla királykékben jött Rómába – miért pont ezt a színt választotta a királyné?

Trump körülnézett a világban, és egyelőre tetszik neki, amit lát

Trump körülnézett a világban, és egyelőre tetszik neki, amit lát

Izgalmas újdonságokat leplez le a BMW a Comói-tónál

Izgalmas újdonságokat leplez le a BMW a Comói-tónál

Egyre több az ingyenáram, a lakosságnak viszont csak a „rezsicsökkentés” jut

Egyre több az ingyenáram, a lakosságnak viszont csak a „rezsicsökkentés” jut

A meleg tej lehet a zavartalan alvás titka? Vagy valami más?

A meleg tej lehet a zavartalan alvás titka? Vagy valami más?

Sok hátrány éri azokat, akiknek nincs okostelefonja, és ez idővel csak rosszabb lesz

Sok hátrány éri azokat, akiknek nincs okostelefonja, és ez idővel csak rosszabb lesz

VSquare: Orbán balkáni eszkalációt kockáztatott, az USA leplezte le a TEK boszniai akcióját

VSquare: Orbán balkáni eszkalációt kockáztatott, az USA leplezte le a TEK boszniai akcióját

A címlapról ajánljuk