Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#márkázás

HVG Extra Business Business magazin

A márka nem csak az, amit állít magáról

Miközben kutatások szerint a márkázás új korszakába, az „élménymárka” korába léptünk, egy Gartner-előrejelzés szerint 2020-ra a márkák és a fogyasztók közötti interakció a digitális térben fog megtörténni. De vajon felépíthető-e emocionális márkaélmény emberi kapcsolatok nélkül?

Fordulat: egy gyermekotthon mégis beengedné Magyar Pétert

Fordulat: egy gyermekotthon mégis beengedné Magyar Pétert

A román alkotmánybíróság elhalasztotta az elnökválasztás eredményének érvényesítését

A román alkotmánybíróság elhalasztotta az elnökválasztás eredményének érvényesítését

Különös dolog történik az agyban, amikor az ember a 0-val szembesül

Különös dolog történik az agyban, amikor az ember a 0-val szembesül

Nem elírás, 147 kilométerrel árulják ezt a régi VW Golfot

Nem elírás, 147 kilométerrel árulják ezt a régi VW Golfot

Felháborodott művészek bosszúja: ingyenessé tettek egy igen izgalmas, de még kiadatlan mesterséges intelligenciát

Felháborodott művészek bosszúja: ingyenessé tettek egy igen izgalmas, de még kiadatlan mesterséges intelligenciát

A német elhárítás szabotázstól és kibertámadástól tart a közelgő választáson

A német elhárítás szabotázstól és kibertámadástól tart a közelgő választáson

Különös dolog történik az agyban, amikor az ember a 0-val szembesül

Különös dolog történik az agyban, amikor az ember a 0-val szembesül

Egy fülbe tett mikrofon adhat esélyt egy jobb életre több millió embernek

Egy fülbe tett mikrofon adhat esélyt egy jobb életre több millió embernek

Németország kétmilliárd eurót tolna bele a lemaradó chipiparába

Németország kétmilliárd eurót tolna bele a lemaradó chipiparába

A címlapról ajánljuk