szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Hiába vették meg a szülők az ötezer forintos jegyeket, már a bejutással is probléma volt, arról nem is beszélve, hogy cserébe csak egy műanyag vödröt kaptak.

A 444 egyik olvasója számolt be arról, mekkora botrány lett a gyereknapi Slime Show-ból. Mint írta, hat gyerekkel mentek ki az eseményre, (fejenként 5000 forintért), ahol lincshangulat volt: két órát álltak sorban a tűző napon egy két dl-es kínai vödörért, de a slime-készítéshez szükséges alapanyag már elfogyott. Az olvasó szerint rengeteg gyerek állt nyakig mosószeresen és ragasztósan, mert csak egyetlen csap volt, amihez szinte senki nem fért hozzá.

Többen hasonló tapasztalatokról számoltak be, az esemény Facebookját elárasztották a dühöngő szülők:

Teljes káosz! 45 perce állunk a tűző napon a gyerekekkel a második sorban!!! Mert az extra elővételes jeggyel is ennyi volt a sor a bejutásig. És külön sor van, hogy megkaphassák a slime alapanyagokat... Felháborító és embertelen a gyerekekkel szemben!!!!!

Értem én, hogy a biznisz az biznisz, de ennyire aljas, gyermekeknek meghirdetett rendezvényt még nem láttam. Csalódott gyerekek százai...

Nem hinném, hogy ezt helyre tudjátok tenni… Szégyen... se most, se később. Jah, és 5000 Ft-ért egy pici vödör, egy ragasztóval... a minimum, hogy vissza kéne térítenetek a jegyek árát…

A slime iszonyatosan népszerű most a gyerekek körében, a színes, ragacsos, gyurmaszerű izéhez többek között iskolai ragasztó, mosogatószer és ételfesték szükséges.

A divathullámot meglovagolva szervezte meg a Meex Agent Kft. a nagy Slime Show-t vasárnapra, a Millenárisra. A 444 azt is kiszúrta, hogy azóta eltűnt az esemény honlapjáról a részletes programajánlat. A bejegyzések alapján úgy tűnik, a szervezők egy ideig azzal nyugtatták az embereket, hogy a hosszú sor oka az, hogy nem látták előre, mennyien jönnek nem elővételes jeggyel. A kommentelők szerint ez nem igaz, a cég még aznap is azt írta, hogy mindenki menjen nyugodtan, a helyszínen még elérhetők a belépőjegyek.

Az egyik felháborodott olvasó panaszára a cég ezt a választ adta:

„A rengeteg komment által tisztában vagyunk vele, hogy hol voltak a kritikus pontjai a rendezvénynek. Többször is vásároltunk a rendezvény alatt extra alapanyagot, mert vagy felhasználták a slime-hoz, vagy nemes egyszerűséggel hazavitték a gyerekek elől a látogatók. Sajnos a legcélravezetőbb megoldás a tömeg kezelésére az volt, hogy idő előtt beszüntettük a jegyvásárlást, és így délután egy sokkal inkább látogatóbarát tömeg volt a helyszínen. Megértjük a csalódottságod, nekünk sem esik jól azt olvasni, hogy hányan etetnének velünk sünt, vagy állnának le velünk verekedni, mert érthető okok miatt nem érezték magukat jól. Ugyanakkor a munkatársaink a lehetőségeikhez mérten igyekeztek mindent megtenni azért, hogy orvosolni tudják a problémákat."

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!