A Daily Mail egyike azoknak a brit lapoknak, amelyek a kampány szervezői szerint nem hajlandók segíteni a menekült gyermekeken. Ezért felszólították az ezekben az újságokban hirdető cégeket, hogy szakítsák meg az együttműködést az érintett sajtótermékekkel. A döntésről a Twitteren tájékoztatta a dán vállalat a közvéleményt.
A Lego szóvivője az AP amerikai hírügynökségnek azt mondta, sok időt töltenek azzal, hogy meghallgassák a gyerekek véleményét, ami sokszor a szülők, nagyszülők közvetítésével jut el hozzájuk. További részletekkel azonban nem szolgált, mint ahogyan azt sem lehet tudni, mekkora összegért vásárolt hirdetést a lapban a Lego.
A dán cég két éve már szakított a Shell olajóriással, miután tiltakozási hullám indult az Északi-sark környékén kezdett olajfúrások miatt. A Lego-nak világszerte 18 ezer alkalmazottja van, tavaly a vállalat árbevétele 25 százalékkal növekedett. 100 millió gyermek játszik a cég termékeivel.