Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Egy friss pszichológiai kutatás szerint meg kell választani a módját, hogy miként kritizáljuk munkatársainkat, mert a rossz megközelítés miatt mi fogunk kevésbé jól teljesíteni.
AJournal of Applied Psychology szakoldalon publikálták azt a friss tudományos kutatást, amely során teljes munkaidőben dolgozó embereket vizsgáltak. A teszteken egyrészt arra derült fény, hogy ki miként szokta nemtetszését, kritikáját tálalni munkatársainak. Egyesek ugyanis negatívan állnak ehhez a kérdéshez, elmondják kritikájukat és ennyiban hagyják a történetet. Mások viszont elmondják, hogy mit kellene máshogy csinálni, sőt azt is, hogy miként. Utóbbi a pozitív hozzáállás, és mint kiderült, nem csak célravezetőbb, hanem a kritikus számára is jobb.
A kutatás során ugyanis azt is vizsgálták, hogy kinek milyen a mentális energiaszintje, amely természetesen döntő hatással van a munkavégzésre. Egyértelműen látszott, hogy mentálisan azok bírják jobban a munkát, akik a pozitív kritikusok táborába tartoznak.