szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A hazai marketingképzés számára már tavaly valódi érvágás volt az államilag támogatott felsőoktatási helyek drasztikus csökkentése. Az, hogy sehol nem indult kereskedelem és marketing szak állami finanszírozással, piaci verseny alapúvá tette a képzést – véli Dr. Papp-Váry Árpád, a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) Marketing Intézetének vezetője. A szakember véleménye szerint azonban a kereskedelmi és marketing alapszak továbbra is a legkeresettebb alapképzések között marad.

Magyarországon a kereskedelem és marketing szak az előző évek statisztikái szerint kiemelten kedvelt képzés, folyamatosan benne van a Top10-es listában, azonban észrevehető egyfajta népszerűségcsökkenés. Az állami helyek megszűnése miatt az elsőhelyes jelentkezések száma 2012-ben minden intézményben csökkent, átlagosan 40-60 százalékkal, de akadtak olyan iskolák is, ahol 70-80 százalékkal kevesebben jelentkeztek marketingképzésre.

Részletek a Jobline Magazinban.

Feljelentést tesz Lázár minisztériuma a jogsértő műemléki felújításokról szóló Partizán-videó miatt

Feljelentést tesz Lázár minisztériuma a jogsértő műemléki felújításokról szóló Partizán-videó miatt

Megtörtént az elképzelhetetlen a Manchester Cityvel, de mi lesz ezután?

Megtörtént az elképzelhetetlen a Manchester Cityvel, de mi lesz ezután?

Rácz András szerint Orbán Balázs disszertációja legalább kilencoldalnyi, hivatkozás nélkül átvett szöveget tartalmaz

Rácz András szerint Orbán Balázs disszertációja legalább kilencoldalnyi, hivatkozás nélkül átvett szöveget tartalmaz

Az alkoholbetegek világát mutatja meg az Örkény Színház érzékeny előadása

Az alkoholbetegek világát mutatja meg az Örkény Színház érzékeny előadása