szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A hazai marketingképzés számára már tavaly valódi érvágás volt az államilag támogatott felsőoktatási helyek drasztikus csökkentése. Az, hogy sehol nem indult kereskedelem és marketing szak állami finanszírozással, piaci verseny alapúvá tette a képzést – véli Dr. Papp-Váry Árpád, a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) Marketing Intézetének vezetője. A szakember véleménye szerint azonban a kereskedelmi és marketing alapszak továbbra is a legkeresettebb alapképzések között marad.

Magyarországon a kereskedelem és marketing szak az előző évek statisztikái szerint kiemelten kedvelt képzés, folyamatosan benne van a Top10-es listában, azonban észrevehető egyfajta népszerűségcsökkenés. Az állami helyek megszűnése miatt az elsőhelyes jelentkezések száma 2012-ben minden intézményben csökkent, átlagosan 40-60 százalékkal, de akadtak olyan iskolák is, ahol 70-80 százalékkal kevesebben jelentkeztek marketingképzésre.

Részletek a Jobline Magazinban.

Önnél sem működött a kártyás fizetés? Világszerte gond volt a Mastercarddal

Önnél sem működött a kártyás fizetés? Világszerte gond volt a Mastercarddal

Paks II.: a januárban beomlott munkagödör mellett egy másik munkagödörben is kivitelezési hiba történt

Paks II.: a januárban beomlott munkagödör mellett egy másik munkagödörben is kivitelezési hiba történt

Reagáltak Balog Zoltánék az ingatlanmutyis vádakra: pénz helyett kapták a hegyvidéki telket

Reagáltak Balog Zoltánék az ingatlanmutyis vádakra: pénz helyett kapták a hegyvidéki telket

Tíz százalékkal emelné a jegyek árát a BKK

Tíz százalékkal emelné a jegyek árát a BKK