szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A hazai marketingképzés számára már tavaly valódi érvágás volt az államilag támogatott felsőoktatási helyek drasztikus csökkentése. Az, hogy sehol nem indult kereskedelem és marketing szak állami finanszírozással, piaci verseny alapúvá tette a képzést – véli Dr. Papp-Váry Árpád, a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) Marketing Intézetének vezetője. A szakember véleménye szerint azonban a kereskedelmi és marketing alapszak továbbra is a legkeresettebb alapképzések között marad.

Magyarországon a kereskedelem és marketing szak az előző évek statisztikái szerint kiemelten kedvelt képzés, folyamatosan benne van a Top10-es listában, azonban észrevehető egyfajta népszerűségcsökkenés. Az állami helyek megszűnése miatt az elsőhelyes jelentkezések száma 2012-ben minden intézményben csökkent, átlagosan 40-60 százalékkal, de akadtak olyan iskolák is, ahol 70-80 százalékkal kevesebben jelentkeztek marketingképzésre.

Részletek a Jobline Magazinban.

Nem garantált, hogy egy NER utáni hatalom nem épít fel korrupciós rendszert – interjú Jancsics Dávid korrupciókutatóval

Nem garantált, hogy egy NER utáni hatalom nem épít fel korrupciós rendszert – interjú Jancsics Dávid korrupciókutatóval

Tudta, hogy áram és áram között is van különbség?

Tudta, hogy áram és áram között is van különbség?

Új kábel kell majd a tévékhez: bemutatkozott a HDMI 2.2, hatalmas előrelépést hoz az új szabvány

Új kábel kell majd a tévékhez: bemutatkozott a HDMI 2.2, hatalmas előrelépést hoz az új szabvány

Nemcsak takarít, el is pakol az új kínai robotporszívó – videó

Nemcsak takarít, el is pakol az új kínai robotporszívó – videó