szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A szakmai körökben várva várt rangsor a Magyarországon egyedülálló, az Aon Hewitt és az AIESEC együttműködésében megvalósuló Munkáltatói Márka Kutatás alapján készül.

"A győztes cégek listája mellett a kutatásból arra is választ kapunk, jelenleg mi az igazán fontos a munkavállalók/álláskeresők számára" – mondta el Sziber Éva, az Aon Hewitt Employer Branding szakterületének vezetője. "Megtudhatjuk, milyen csatornákon tájékozódnak leginkább, mik az elsődleges motivációik, amikor kiválasztanak egy munkahelyet, hogyan képzelik el magukat munkavállalóként, vagy mit jelent számukra a siker."

Részletek a Jobline Magazinban.

Kijev szerint közel az ukrán–amerikai megállapodás az ásványkincsekről

Kijev szerint közel az ukrán–amerikai megállapodás az ásványkincsekről

Így alakítsa ki hálószobáját és esti szokásait, ha valóban jól akar aludni

Így alakítsa ki hálószobáját és esti szokásait, ha valóban jól akar aludni

Az USA idilli állapotban volt, aztán jött Donald Trump

Az USA idilli állapotban volt, aztán jött Donald Trump

Jó hírt kapott, ha Xboxot használ: már letöltés nélkül is nyomkodhat több mint 100 játékot

Jó hírt kapott, ha Xboxot használ: már letöltés nélkül is nyomkodhat több mint 100 játékot