szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A szakmai körökben várva várt rangsor a Magyarországon egyedülálló, az Aon Hewitt és az AIESEC együttműködésében megvalósuló Munkáltatói Márka Kutatás alapján készül.

"A győztes cégek listája mellett a kutatásból arra is választ kapunk, jelenleg mi az igazán fontos a munkavállalók/álláskeresők számára" – mondta el Sziber Éva, az Aon Hewitt Employer Branding szakterületének vezetője. "Megtudhatjuk, milyen csatornákon tájékozódnak leginkább, mik az elsődleges motivációik, amikor kiválasztanak egy munkahelyet, hogyan képzelik el magukat munkavállalóként, vagy mit jelent számukra a siker."

Részletek a Jobline Magazinban.

A sok boncolás miatt olyan lesújtók a magyar rákstatisztikák

A sok boncolás miatt olyan lesújtók a magyar rákstatisztikák

Galla Miklós megszólalt a meztelenkedésről: „Élvezem és kívánom”

Galla Miklós megszólalt a meztelenkedésről: „Élvezem és kívánom”

Véletlenül lett katona, véreskezű hadurat csinált belőle több afrikai háború

Véletlenül lett katona, véreskezű hadurat csinált belőle több afrikai háború

Húsvétra ígéri Nagy Márton, hogy összeáll a jövő évi költségvetés

Húsvétra ígéri Nagy Márton, hogy összeáll a jövő évi költségvetés