szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A szakmai körökben várva várt rangsor a Magyarországon egyedülálló, az Aon Hewitt és az AIESEC együttműködésében megvalósuló Munkáltatói Márka Kutatás alapján készül.

"A győztes cégek listája mellett a kutatásból arra is választ kapunk, jelenleg mi az igazán fontos a munkavállalók/álláskeresők számára" – mondta el Sziber Éva, az Aon Hewitt Employer Branding szakterületének vezetője. "Megtudhatjuk, milyen csatornákon tájékozódnak leginkább, mik az elsődleges motivációik, amikor kiválasztanak egy munkahelyet, hogyan képzelik el magukat munkavállalóként, vagy mit jelent számukra a siker."

Részletek a Jobline Magazinban.

Megtorpantak a hőszivattyú-eladások Európában

Megtorpantak a hőszivattyú-eladások Európában

Azonnali hatállyal lemondott a Peugeot és az Opel tulajdonosának, a Stellantisnak a vezérigazgatója

Azonnali hatállyal lemondott a Peugeot és az Opel tulajdonosának, a Stellantisnak a vezérigazgatója

Hogyan készül a kultfilm? David Fincher a Harcosok klubjának adaptációjával telibe talált

Hogyan készül a kultfilm? David Fincher a Harcosok klubjának adaptációjával telibe talált

Hatékonyabb, jobb és nagyobb hulladékudvar-hálózat

Hatékonyabb, jobb és nagyobb hulladékudvar-hálózat