szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A szakmai körökben várva várt rangsor a Magyarországon egyedülálló, az Aon Hewitt és az AIESEC együttműködésében megvalósuló Munkáltatói Márka Kutatás alapján készül.

"A győztes cégek listája mellett a kutatásból arra is választ kapunk, jelenleg mi az igazán fontos a munkavállalók/álláskeresők számára" – mondta el Sziber Éva, az Aon Hewitt Employer Branding szakterületének vezetője. "Megtudhatjuk, milyen csatornákon tájékozódnak leginkább, mik az elsődleges motivációik, amikor kiválasztanak egy munkahelyet, hogyan képzelik el magukat munkavállalóként, vagy mit jelent számukra a siker."

Részletek a Jobline Magazinban.

Több mint száz embert bocsát el az NNG

Több mint száz embert bocsát el az NNG

Hétmilliárddal drágult a Budapest–Hatvan-vasútvonal felújítása

Hétmilliárddal drágult a Budapest–Hatvan-vasútvonal felújítása

Az EU főtudósa állítólag az után mondott le „önként”, hogy felkérték a távozásra

Az EU főtudósa állítólag az után mondott le „önként”, hogy felkérték a távozásra