szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A szakmai körökben várva várt rangsor a Magyarországon egyedülálló, az Aon Hewitt és az AIESEC együttműködésében megvalósuló Munkáltatói Márka Kutatás alapján készül.

"A győztes cégek listája mellett a kutatásból arra is választ kapunk, jelenleg mi az igazán fontos a munkavállalók/álláskeresők számára" – mondta el Sziber Éva, az Aon Hewitt Employer Branding szakterületének vezetője. "Megtudhatjuk, milyen csatornákon tájékozódnak leginkább, mik az elsődleges motivációik, amikor kiválasztanak egy munkahelyet, hogyan képzelik el magukat munkavállalóként, vagy mit jelent számukra a siker."

Részletek a Jobline Magazinban.

Ruszin-Szendi: Tartsatok ki, ezt a pár hónapot már fél lábon is kibírjuk

Ruszin-Szendi: Tartsatok ki, ezt a pár hónapot már fél lábon is kibírjuk

Itt a Google újdonsága, ami átveszi az irányítást a böngészője felett, aztán megcsinál mindent, amit kell

Itt a Google újdonsága, ami átveszi az irányítást a böngészője felett, aztán megcsinál mindent, amit kell

Változik a TikTok keresője, eltűnik egy káros hashtag

Változik a TikTok keresője, eltűnik egy káros hashtag

Ismét kötelező lesz ősztől a sorkatonai szolgálat Horvátországban

Ismét kötelező lesz ősztől a sorkatonai szolgálat Horvátországban