Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

HVG Extra Business Business magazin

Hol romlott el a Facebook? És mire készül most Zuckerberg?

Történet a közösségi oldalról, amelyről az elmúlt két évben szinte hetente derült ki valami befolyásolással kapcsolatos visszaélés. A Wired újságírói márciusi címlapsztorijuk elkészítéséhez 51 egykori és jelenlegi Facebook-alkalmazottal beszéltek.

HVG Extra Business Business magazin

Íme két magyar iskola, ahol újragondolták az oktatást

Vannak, akik szerint a mai közoktatás nem készíti fel a gyerekeket a jövő kihívásaira, mert a lexikális tudás mit sem ér, ha nem tudunk csapatban dolgozni, okosan érvelni és kiaknázni a kreativitásunkat. A Budapest School és a Bridge Bizniscool alapítói ezeknek a készségeknek a fejlesztésére indítottak saját iskolát, illetve műhelyt.

HVG Extra Business Business magazin

"Nem tudok kényszerből alkotni, csak szabadon”

Vannak, akiket a nyomás egyedi, izgalmas alkotásokra ösztönöz, másokat inkább blokkol és akadályoz a munkában. A HVG Extra Business cikksorozatának harmadik, befejező részében Panyi Zsuzsi iparművész mesél a kreativitás és a maximalizmus kapcsolatáról.

HVG Extra Business Business magazin

Túl sokat pötyög a mobilján? Úgy érzi, függő lett? Ez lehet a megoldás!

Az utóbbi időben elszaporodtak a mobiltechnológia addiktív, felhasználókat behálózó voltára figyelmeztető hangok. Egy február közepén megjelent könyv szerzője szerint a telefonhoz való viszony megváltoztatása nem megy egyik napról a másikra. De már az is segít, ha elgondolkozunk rajta, megéri-e annyit nyomogatni a készüléket.

HVG Extra Business Business magazin

„Azért csináljuk, hogy ne kelljen az országból elmenni”

Balogh Péter és felesége, Balogh-Mázi Mária különös álmot dédelget: hogy a segítségükkel tíz éven belül tíz, legalább ezer főt foglalkoztató cég szülessen Magyarországon. Közös tanácsadó cégük, a Baconsult ma több mint húsz startupot mentorál.

HVG Extra Business Business magazin

"Nem nézheti az ember sokáig közelről az alkotását"

Vannak, akiket a nyomás egyedi, izgalmas alkotásokra ösztönöz, másokat inkább blokkol és akadályoz a munkában. A HVG Extra Business cikksorozatának második részében Szombat Éva fotós mesél a kreativitás és a maximalizmus kapcsolatáról.

HVG Extra Business Business magazin

„A tökéletesség szubjektív dolog”

Vannak, akiket a nyomás egyedi, izgalmas alkotásokra ösztönöz, másokat inkább blokkol és akadályoz a munkában. A HVG Extra Business cikkében a reklámbizniszben dolgozó Kenczler Marci mesél a kreativitás és a maximalizmus kapcsolatáról.

HVG Extra Business Business magazin

Hogyan legyünk kreatívak, amikor ég a ház?

Az üzleti életben egyre inkább előtérbe kerül a kreativitás fejlesztése, hiszen a szervezeteket nap mint nap új kihívások érik. A régi jól bevált módszerek már nem működnek, ezért a cégeknek folyamatosan új megoldásokra kell törekedniük.

HVG Extra Business Business magazin

„Amikor megnyílsz valamire, akkor megtörténik”

Nicky Almásy pályafutását újságíróként kezdte, szövegekből inspirálódik, erős képzeletvilága élesen beszűrődik a valóságába. Ma már fotói Ázsia felszín alatti világát dokumentálják. A városokról vallott a HVG Extra Businessnek, amelyeket kapcsolatokként él meg.

HVG Extra Business Business magazin

Így engedik szabadjára alkalmazottaik energiáját a nagyok

Nem olyan könnyű megoldani, hogy a munkavállalók kreativitása a felszínre jöjjön, és a szervezet számára hasznot hajtson. A HVG Extra Business által megkérdezett cégek sok energiát fordítanak a bátorításra, hogy dolgozóik szabadon engedhessék gondolataikat.

HVG Extra Business Business magazin

Egy rendszer, amelyhez mindenki hozzáteheti a magáét

A közösség ereje, a hozzáférés lehetősége és a megosztás igénye alapvetően átformálja mind fogyasztási szokásainkat és a szellemi tulajdonról való gondolkodásunkat, mind pedig a korábbi dizájntendenciákat. Ma egy jobb számítógéppel és netkapcsolattal bárki alkotóvá válhat.

HVG Extra Business Business magazin

10+1 magyar vállalkozás, amelynek sikerében döntő szerepet játszik a dizájn

A fiatal generációk számára már egyértelmű, hogy márkájuk létrehozása során nem elsősorban a hazai piacra kell lőniük. Egyre több induló magyar márka ismeri fel, hogy a nemzetközi piacot hibátlan termékkel, jó dizájnnal, tökéletes szolgáltatással, illetve profi kommunikációval lehet bevenni. E tudatosság gyakran nem is eredménytelen: számos hazai márka ismert ma már világviszonylatban is, részben a dizájn tudatos használatának köszönhetően.

1
15 16 17 18 19
32
Eltűnt egy 13 éves lány a 15. kerületből

Eltűnt egy 13 éves lány a 15. kerületből

Veszélyes fertőzés ellen jön valami Szegedről

Veszélyes fertőzés ellen jön valami Szegedről

Licitre bocsátja 9 éves Skodáját Gyurcsány, elviszi egy körre a győztest

Licitre bocsátja 9 éves Skodáját Gyurcsány, elviszi egy körre a győztest

Hogyan lett egy BBC által is példaképnek tekintett tudósító a Kreml fő szócsöve?

Hogyan lett egy BBC által is példaképnek tekintett tudósító a Kreml fő szócsöve?

ENCJ: A magyar igazságszolgáltatás függetlensége „komoly kihívásokkal néz szembe”

ENCJ: A magyar igazságszolgáltatás függetlensége „komoly kihívásokkal néz szembe”

Elvitelre #107: Orbán Viktor, és egy Hazafi

Elvitelre #107: Orbán Viktor, és egy Hazafi

A Magyar Vagon az orosz háttér miatt kisiklott Spanyolországban, de lett másik befektető

A Magyar Vagon az orosz háttér miatt kisiklott Spanyolországban, de lett másik befektető

Szijjártó: Magyarország volt a „Trump előtti Trump”

Szijjártó: Magyarország volt a „Trump előtti Trump”

A mítoszteremtés veszélyei: a vezető felmagasztalása rontja a vezetés minőségét

A mítoszteremtés veszélyei: a vezető felmagasztalása rontja a vezetés minőségét

A címlapról ajánljuk