szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

A szlovákiai pénzintézetek a SkyEurope diszkont légitársaság csődje miatt visszafizetésre jogosult ügyfelek...

A szlovákiai pénzintézetek a SkyEurope diszkont légitársaság csődje miatt visszafizetésre jogosult ügyfelek többségének már rendezték a követelését, azonban a pórul járt utasok többsége így is hiába vár a pénzére - derül ki az Új Szó című helyi lap cikkéből.  A vállalat augusztusi csődjét követően ugyanis mintegy 200 ezer szlovákiai ügyfél nem tudta felhasználni a korábban megvett repülőjegyét, a bankok viszont csak azoknak a reklamációját fogadják el, akik bankkártyával fizettek a jegyért. Mindez azt jelenti, hogy a károsultak nagyjából 2 százaléka reménykedhet abban, hogy visszakapja a jegyre kifizetett összeget.

A Szlovák Takarékpénztárhoz 1100 panasz érkezett, amiből eddig 400 ügyfélnek mintegy 75 ezer eurót fizettek ki. Az UniCredit Bank eddig 350 ügyfélnek 50 ezer eurót térített meg, és már csak 20 ügyfél vár a pénzére. A Tatra banka az 1561 reklamációból már 1172-t elintézett, a kifizetett összeget azonban nem árulta el. Az Általános Hitelbankhoz forduló 1343 ügyfélből eddig 892 embernek fizettek, összesen 125,4 ezer eurót – írja az Új Szó.

Ecoline

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!