szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Van, amikor nem igazán sikerül összhangba hozni egy adott cég reklámját egy hirdetési, illetve médiafelületen megjelenő hírrel. Legyen az például az eltűnt maláj gépről szóló hír mellett megjelent búváros Apple-reklám, vagy egy burgerreklám a szívbetegségekről szóló hirdetés mellett.

Nem minden esetben sikerül problémamentesen a reklámok elhelyezése. A Business Insider összeszedett egy rakat félresikerült, rosszul elhelyezett reklámot, mely a marketingeseknek minden bizonnyal álmatlan éjszakákat, az olvasóknak ugyanakkor komoly derültséget okoznak.

A felsorolásban például egy, a babák kukákba dobása elleni kampányról szóló hír mellett olyan reklám jelent meg, mely egy kisbabával igyekszik eladni az új lakás szükségességét. Vagy olyan, két egymással szemközti óriásplakát is látható, melyek egyikén a szívbetegségben elhunytak számáról ad tájékoztatást, a másik reklámfelület viszont egy burgerlánc termékeit hirdetei. De lehet találkozni olyan reklámmal is, mely a termék "tüzes" jellemzőit igyekszik kihangsúlyozni, csakhogy a hirdetés egy lakástűzről szóló hír mellé került be.

Volt olyan rossz párosítás is, ahol egy cikk arról szólt, hogy egy 11 éves fiú részegen vezetett, és a hírbe egy sörreklám ékelődött be. De például egy Apple-reklám is rosszul ugrott be egy amerikai lap oldalára: a vállalat búváros képpel reklámozta magát, a hirdetés alatt pedig épp egy cikk volt a maláj gép eltűnéséről. De minek is ide szöveg, inkább kattintsák végig a portál gyűjtését, a képek többet mondanak a szavaknál.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!