szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Azt sem írták a címkére, hogy a joghurt tejből van.

Elrontotta az angliai címkéit a Lidl, és ezért bizonyos földimogyoró és joghurtkészítmények visszahívására kényszerült – írja a Telegraph.

A német áruházlánc Angliában forgalmazott saját márkás termékein nem tüntette fel megfelelően angolul is az összetevőket. A 125 grammos gyümölcsjoghurtok egy bizonyos fajtájára nem írta rá angolul is, hogy tejet tartalmaz, a 200 grammos földimogyoró zacskóján pedig nem közölte, hogy mogyoró van benne.

Mivel mindkét összetevő akár súlyosan allergén is lehet, és a szabályok szerint jelenlétét fel kell tüntetni a csomagoláson, a láncnak vissza kellett hívnia a két terméket.

Meglépte a Lidl, amire sokan vártak

15 százalékkal emelték a Lidl-dolgozók bérét, így reagál a cég a szektort jellemző munkaerőhiányra.

A vásárlókat hivatalosan fel kellett kérni, hogy ha a két összetevőre allergiások, akkor ne fogyasszák el a joghurtot és a mogyorót, illetve vigyék vissza a boltokba, ahol levásárolhatják a kérdéses összeget.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!