szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Számos kínai divattervező számára létkérdés, hogy bemutathatja-e a kollekcióját, a döntés egyik legnagyobb nyertese pedig az Alibaba TMall platformja lesz.

Egészségügyi és biztonsági megfontolások miatt halasztják el a sanghaji divathetet. A divattervezők számára azonban kulcsfontosságú az, hogy bemutassák a nagyközönség előtt a legújabb kollekciójukat, épp ezért a kínai kereskedelmi óriás, az Alibaba TMall platformján keresztül fogják livestream közvetíteni a divatbemutatókat – adta hírül a Fashion United.

Egy divathét alkalmával sokszor a világ minden tájáról érkeznek a vendégek, ami fokozott egészségügyi kockázatot is magában hordoz. A múlt heti milánói divathét már jelentősen megérezte a kínai vendégek távolmaradását és a Giorgio Armani bemutatóját már zárt ajtók mögött rendezték meg az Észak-Olaszországban kitörő koronavírus-járvány miatt.

A digitális divathét március közepén kezdődik és több milliós nézettséget jósolnak a bemutatóknak. „Ez a divatmárkák számára még több eladást hozhat, így sokakat ez menthet meg a csődtől ebben a rendkívül nehéz időszakban” – nyilatkozta Xiaolei Lv, a sanghaji divathét főtitkára. A fogadtatástól függően pedig a jövőben akár a divathét megszokott részévé válhat a megoldás.

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!