Tetszett a cikk?

T-Online - Kirowski koprodukció keretében valósult meg a Magyar Telekom márkaváltás a weben - írja a Médiainfo.

A Magyar Telekom Csoport márkaváltásához kapcsolódóan több mint 30 site, alkalmazás illetve webes rendszer arculatát tervezte meg a Kirowski a Magyar Telekom Csoport kommunikációs ágazatának Médiakapcsolatok és webkommunikációs osztálya, valamint a T-Online Marketline-Üzleti Megoldások osztálya megbízásából - írja a Médiainfo.

A vállalatcsoport webes megjelenésének kialakítását több hetes konzultáció előzte meg: az anyavállalat arculati előírásai mellett az elkészült tanulmány megállapításai jelentették az információs architektúra- és arculat-tervezés kiindulópontját.

A Kirowski munkatársai online arculati kézikönyvet is készítettek a konkrét oldaltervek és sablonok mellett, így a T-Com, T-Online, T-Systems, T-Kábel, valamint a váltást 2004-ben elindító T-Mobile cégeket egyesítő Magyar Telekom Csoport webes megjelenése hosszabb távon is egységes és a közös identitásnak megfelelő maradhat - áll az online lap cikkében. A weboldalak kialakítása a Kirowski által készített HTML sablonok és grafikai elemek felhasználásával a T-Online és együttműködő partnereinek feladata volt. A márkaváltással kapcsolatos tudnivalókat külön oldal mutatta be, amelyet teljes egészében a Kirowski készített el.

A márkaváltás részeként a T-Online megbízásából elvégzett feladatok közül kiemelkedik az Internet-vállalat márkaváltását kommunikáló online kampány, melynek tervezése és lebonyolítása szintén a digitális marketing ügynökség feladata volt.

MTI Gazdaság

154,7 milliárdos reklámköltés tavaly - támad az online

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) becslése szerint tavaly összesen 154,7 milliárd forintot költöttek reklámra, egy évvel korábban ez meghaladta a 134 milliárdot. Az online médiaköltés 60 százalékkal emelkedett, ezzel a legdinamikusabban növekvő szelete a szektornak.

Gazdaság

Eljött az internetes hirdetések ideje

Tavaly 60 százalékkal, 635 millió fontra nőttek a nagy-britanniai internetes hirdetési bevételek. Ez a reklámforma jelenleg a szigetország teljes hirdetési szektorának mintegy 4 százalékát fedi le – közölte nemrégen a brit reklámszövetség.

MTI Média

Cseh médiacég célzott reklámmal a magyar netpiacon

Az interneten megjelenő célzott szöveges hirdetés közvetítéssel foglalkozó, Etarget Kft. az idén 80 millió, jövőre 180 millió forint árbevételt tervez - mondta Miklós Péter területi menedzser, sajtótájékoztatón, pénteken, Budapesten.

Vészesen terjednek a légúti fertőzések, de honnan tudjuk, hogy Coviddal, influenzával vagy megfázással van-e dolgunk?

Vészesen terjednek a légúti fertőzések, de honnan tudjuk, hogy Coviddal, influenzával vagy megfázással van-e dolgunk?

Enyhíteni készül a Szíriával szembeni korlátozásain az USA, miközben újabb Oroszország-ellenes szankciók jöhetnek

Enyhíteni készül a Szíriával szembeni korlátozásain az USA, miközben újabb Oroszország-ellenes szankciók jöhetnek

Közel 10 fokos hőmérséklet-különbség alakult ki Budapesten belül

Közel 10 fokos hőmérséklet-különbség alakult ki Budapesten belül

Mi lehetséges a játékban? Az Asus azt állítja, hogy új ROG gépei újradefiniálják a választ

Mi lehetséges a játékban? Az Asus azt állítja, hogy új ROG gépei újradefiniálják a választ