Sörreklám kavart botrányt Venezuelában
Autókra is kiterjesztené a főváros a reklámozási tilalmat
Az utánfutók után a gépkocsikon elhelyezett reklámokra is kiterjesztené a fővárosi önkormányzat szakbizottsága az utcai reklámozási tilalmat. A bizottság
Hét sör kellett a sikeres doppingvizsgálathoz
Sört kért doppingellenőreitől a vizeletminta-adás megkönnyítésére a szerb futball fenegyereke, az Internazionáléban játszó Szinisa Mihajlovics. A hetedik sör, hajnali négy felé végül meghozta az eredményt.
Hiánycikk lehet a sör Norvégiában az EU-csatlakozás miatt
Norvégiában több ágazatban munkabeszüntetésekkel tiltakoznak az új EU-tagállamokból várt, ellenőrzés nélkül érkező munkavállalók alkalmazása ellen. Szerdán a söripari dolgozók kezdtek meghatározatlan idejű sztrájkot.
Idén fogyott a legtöbb sör a Szigeten
A Sziget Fesztiválon nem csak a látogatottságot tekintve született rekord az idén: most fogyott a legtöbb sör és most tapasztalták a szervezők a legnagyobb hajlandóságot a szelektív hulladékgyűjtésre.
Folyik a sörcsata a dobozos miatt
Jól ismert sörmárkák tűnhetnek el a boltok polcairól, ha az olcsó importtermékek terjedését nem sikerül megfékezni. A kormány és a parlament környezetvédelmi bizottsága mindenesetre támogatja a darabalapú termékdíjnak a bevezetését, amely gátat szabhat az importsör-folyamnak.
Törvénymódosítás a dohányreklámozásról
A reklámtörvény módosításával a dohányreklámozás területén Magyarország eleget tesz uniós jogharmonizációs kötelezettségének, egyidejűleg létrejön a közigazgatási hatósági eljárásról szóló törvény új szabályaival összhangban álló, rugalmasabb és hatékonyabb reklámfelügyeleti eljárás.
A dohányreklám-tilalom veszélyezteti a médiapiacot?
Bosszankodik a német gazdasági lap, a Handelsblatt szerkesztője: a reklámtilalom - a cigarettázást nem, csak a média bevételeit csökkenti, ezáltal veszélyezteti a médiapiac sokszínűségét - véli Hans-Peter Siebenhaar.
Reklám a gyilkos villamoson
Bocsánatot kért a nagyközönségtől a prágai villamosokat üzemeltető társaság, miután egy gázoló járművét a következő sokkoló hirdetéssel állította forgalomba: "Ami nem öl meg, az erősebbé tesz".
Nyílt forráskódú malátasör az interneten
A Vores Øl nevű sör boltban nem kapható, ellenben receptje és logójának paraméterei mindenki számára szabadon hozzáférhető. Itthon csak az ötletet díjazhatjuk, az otthoni sörfőzés ugyanis hazánkban engedélyköteles.
Megtévesztő reklám miatt bírságolják meg a Linka Kft.-t
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenytanácsa egymillió forintra bírságolta a Linka és Társa Kft.-t, mert az általa forgalmazott termékek többségének reklámja a fogyasztó megtévesztésére alkalmas - közölte a hivatal csütörtökön.