szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A látogatottsági és elérési adatokból kiválóan látszik, hogy a magyar internetező nem szokott rá minden olyan közösségi szájtra, amelyek amúgy tarolnak a világ különböző piacain – olvasható a Webisztán blogon.

A blog írója a fotómegosztással kezdi bejegyzését: itthon a két legnépszerűbb fotómegosztó szolgáltatás (Flickr, Indafoto) elérése 10 százalék alatt van - derül ki a Gemius-adatsorból. Vajon az következik ebből, hogy a magyarok nem szeretnek képeket megosztani a weben? Dehogy. Csak éppen erre a célra már régen az iWiW-et vagy a Facebookot használják. Mindkét közösségépítő szájtnak a képmegosztás az egyik legnépszerűbb funkciója. És mint látszik, a fotómegosztó szolgáltatások nem tudtak változtatni ezen a netezői szokáson – írja a blogger.

Mennyire népszerű a magyar internetezők körében a Myspace vagy a Twitter? Mire használják a magyar netezők a Twittert vagy a YouTube-ot? A Webisztán blog bejegyzéséből megtudhatja, s a bejegyzéshez hozzászólók is érdekes gondolatokat vetnek fel. Látogasson el a blogra.

Nekimegy a Coca-Colának Donald Trump oltásellenes leendő minisztere

Nekimegy a Coca-Colának Donald Trump oltásellenes leendő minisztere

M1-es autópálya: már 15 kilométeres a torlódás Tatánál

M1-es autópálya: már 15 kilométeres a torlódás Tatánál

Magyar Péter: Ha a miniszterelnök minden családtagja százmilliárdossá válik, az államfőnek meg kell szólalnia

Magyar Péter: Ha a miniszterelnök minden családtagja százmilliárdossá válik, az államfőnek meg kell szólalnia

Ahány táj, annyi szokás: újév-köszöntő hiedelmek a világban a szőlőszemtől a kristálygömbig

Ahány táj, annyi szokás: újév-köszöntő hiedelmek a világban a szőlőszemtől a kristálygömbig