szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Evett már a nehezen kiejthető nevű dán fagylaltból? Ha igen, akkor az egykori alapítók két vágyát is teljesítették: megvették a terméküket és elhitték, hogy az valóban egy skandináv országból származik.

Jó marketing érzékkel építette fel a Häagen Dazs fagylaltmárkát a fagyit 1961 óta árusító Reuben és Rose Mattus. A tejtermékeiről híres Dánia térképe, és az umlautos 'a' csak azért került a termék címkéjére, hogy igazi prémium termék benyomását keltse - írja a városi legendákkal foglalkozó Urbanlegends blog.

Az idegen hangzású nevek marketing célokra alkalmazása nem új és nem is ritka dolog, de a Häagen Dazs mutatványa olyan jól sikerült, hogy valószínűleg ön is úgy gondolja, egy Dániából származó prémium terméket fogyaszt.

Ha kíváncsi a Häagen Dazs fagyi nevének legendájára, a teljes bejegyzést az Urbanlegends blogon olvashatja el.

Lázár meglepetést ígért a nemzetbiztonsági bizottság szerdai ülésére

Lázár meglepetést ígért a nemzetbiztonsági bizottság szerdai ülésére

Karácsony: A kedd éjszaka benyújtott törvényjavaslat orosz mintát követ, de Budapest nem lesz Moszkva

Karácsony: A kedd éjszaka benyújtott törvényjavaslat orosz mintát követ, de Budapest nem lesz Moszkva

Annyira visszaesett a gazdaságunk, hogy klímabajnokká vált Magyarország

Annyira visszaesett a gazdaságunk, hogy klímabajnokká vált Magyarország

Az új pápa címerében egy könyvre helyezett lángoló szív látható, amelyet nyíl szúr át

Az új pápa címerében egy könyvre helyezett lángoló szív látható, amelyet nyíl szúr át