szerző:
travelline.hu

Elmondta: Budapestről indulva Győrbe, Zalaegerszegre, Miskolcra, Szegedre és Debrecenbe...

©

Elmondta: Budapestről indulva Győrbe, Zalaegerszegre, Miskolcra, Szegedre és Debrecenbe közlekedtetnének járatokat, pozitív minisztériumi elbírálás esetén azonnal tudnák indítani a buszokat.

A vezérigazgató szerint új alternatívát jelentene szolgáltatásuk a magas színvonalú ellátást igénylő utasoknak. Példaként említette, hogy a nemzetközi járataikon évente 180 ezren utaznak.

Kovács Miklós úgy vélekedett, hogy a Volán-társaságokénál alacsonyabb adminisztratív költséggel tudnák jobban ellátni a szolgáltatást. Építenének az internetes jegyértékesítési rendszerükre. A nemzetközi járataikra eladott jegyek 60 százaláékát már az internetes értékesítik.
A Közlekedési és Hírközlési Minisztérium (KHEM) az MTI érdeklődésére közölte, hogy az Orangeways már jelezte szándékát a tárcánál, hogy magyarországi nagyvárosok között közlekedő menetrend szerinti autóbuszjáratokat indítani. A tárca az engedélyről a nyár folyamán hoz döntést. 
A Zala Volán szakszervezetei nemrégiben tiltakoztak az Orangeways menetrend szerinti járatai ellen, mert szerintük a Budapest Zalaegerszeg közötti járatok beindítása után tisztességtelen versenyhelyzet alakulhat ki. Erről július 16-án Horváth László, a Zala Volán Dolgozóinak Demokratikus Szakszervezete elnöke nyilatkozott az MTI-nek. 

A Zala Volán szakszervezetei - a Volán Dolgozóinak Demokratikus Szakszervezete, a Zala Volán Személyközlekedési Szakszervezete, KKSZ Alapszervezete és a Zalai Autóbuszvezetők Szabad Szakszervezete - közös levelet juttattak el Hónig Péter közlekedési, hírközlési és energiaügyi miniszterhez, amelyben azt kérték, hogy ne támogassa a magánvállalkozó cég menetrendszerű autóbuszjáratainak indítását.    A szakszervezeti vezető szerint "a helyközi közlekedés megújítása, színvonalas ellátása helyett a nyereség kiszivattyúzása húzódik meg a háttérben, amivel tudatosan legyengítik a Volánokat a 2012-es piacnyitás előtt".

Az Orangeways Zrt. hétfőn közleményben úgy reagált, hogy tisztességes versenyhelyzetet lát abban, hogy az általa beindítani kívánt vonalakat és szolgáltatást a magyarországi autóbuszos közlekedésben résztvevő mintegy 9.000 autóbuszhoz viszonyítva 10, maximum 30 százalék eszközzel végezné.
Kovács Miklós úgy vélekedett, hogy koncepciójuk életképes, Magyarország összes településére nyitottak.

MTI

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Ijesztőbb a figyelmeztetéseknél: nézze meg interaktív térképen a klímaváltozás hatását

Ijesztőbb a figyelmeztetéseknél: nézze meg interaktív térképen a klímaváltozás hatását

A 8-as Golf a legjobb, ami a VW-val történhetett – kipróbáltuk

A 8-as Golf a legjobb, ami a VW-val történhetett – kipróbáltuk

A Macskafogó hősei elfoglalták egy panelház oldalát a Józsefvárosban

A Macskafogó hősei elfoglalták egy panelház oldalát a Józsefvárosban

Jamaikai énekesnőt koronáztak meg a Miss World szépségversenyen

Jamaikai énekesnőt koronáztak meg a Miss World szépségversenyen

Felbomlott a Lungo Drom ellen létrejött koalíció

Felbomlott a Lungo Drom ellen létrejött koalíció

Megbüntették a Gozsdu udvar biztonsági cégét

Megbüntették a Gozsdu udvar biztonsági cégét