szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Marilyn Monroe-t egy amerikai kozmetikai cég választotta 2015-ös reklámarcának.

Norma Jeane-től Marilyn Monroe-ig. A Max Factor kozmetikai cég ezt az átalakulást helyezi új kampányának középpontjába, ezzel feléleszti a negyvenes évek szexszimbólumát. A 36 évesen elhunyt színész-énekesnő, és Kennedy-üdvöske már 2011-ben is "visszatért", akkoriban a Dior választota reklámarcának.

AFP

A Max Factor kreatív igazgatója szerint „Marilyn a csábító piros ajkakat, a selymes arcbőrt és a fekete szemhéjtust a 40es évek óta népszerűsíti". Szerinte ezek még mindig dominálnak a szépségiparban, ezért döntöttek úgy, hogy idei reklámplaktájaikon Monroe fog szerepelni.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!