HVG Extra Pszichológia
HVG Extra Pszichológia
Tetszett a cikk?

A Dove újabb érzelmes reklámmal kampányol, ezúttal az apává válást veszi célba.

Az angolszász világban idén június 21-re esik Apák Napja, a Dove testápoló márka erre az ünnepre időzítette új kampányát. A házi videó hatását keltő kisfilmben olyan férfiakat láthatunk, akik életükben először lesznek apává, s a hírt ebben a pillanatban tudják meg a párjuktól.

A Dove nagyon jó abban, hogy termékei mutogatása helyett érzelmi csúcspontokat, megható pillanatokat „örökítsen meg”, s így keltse azt az illúziót, hogy a márka az életünk része és velünk van a boldog történések során.

Hasonló témájú írásokat a HVG Extra Pszichológia május 22-én megjelent 2015/2. számában olvashat, mely ezúttal csupa apás témával foglalkozik. Keresse az újságárusoknál, vagy rendelje meg a kiadónál!

 

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Önbeteljesítő jóslat: aki fél a memóriavesztéstől, az nagyobb eséllyel felejt

Önbeteljesítő jóslat: aki fél a memóriavesztéstől, az nagyobb eséllyel felejt

Törökbálintnál mutatta meg egy merész sofőr, mit ne csináljunk soha a lerobbant autónkkal (videó)

Törökbálintnál mutatta meg egy merész sofőr, mit ne csináljunk soha a lerobbant autónkkal (videó)

Amint jön a válság, a nők munkája nagyobb veszélybe kerül

Amint jön a válság, a nők munkája nagyobb veszélybe kerül