Tényleg pornográf az új farmerreklám? - videó
Kínzóeszközöket reklámoztak a rendőrmagazinban
Az Egyesült Királyság egyik legnépszerűbb rendőrmagazinja, a Police az angol sajtó kereszttüzébe került, miután egy bilincseket és vallatóeszközöket forgalmazó céget reklámozott. A kereskedő weboldala a termékeit „bimbódzó diktátoroknak” ajánlotta „akiket nem érdekelnek az emberi jogok”.
Betiltották P. Diddy erotikus parfümreklámját
Úgy tűnik, manapság már csak tömény szexszel lehet eladni a kölniket (is), sőt, az sem baj, ha betiltják a reklámot, annál többen nézik meg a videót és vásárolják meg az illatot.
Mit reklámoznak a filmcsillagok?
Kirsten Dunstra lecsapott a Miu Miu, Matthew McConaughey a Dolce & Gabbana új arca, Ashton Kutcher pedig a Pepe Jeans-nél váltja Sienna Millert. A legújabb trend nagyon azt mutatja, hogy a sztárok rábuktak a divatházak zsíros ajánlataira, és lassan kifúrják a modelleket a munkából. Muszáj, most hogy Hollywood nem fizet.
A Superbowl legjobb reklámjai - videókkal
Az amerikai futballbajnokság döntője nézettsége miatt eredménytől függetlenül a legjelentősebb esemény a hirdetési piacon. A tegnap esti szpotokból szemezgettünk.
A terroristák már az amerikai reklámokban vannak
A Dunkin Donuts visszavonta egy hirdetését, miután jobboldali újságírók azzal vádolták, hogy palesztin szimbólumot népszerűsít
A legszexibb fehérnemű reklámok
Közeledik a karácsony, hirtelen megsokasodnak az ékszer, óra, parfüm és fehérnemű hirdetések a magazinokban és a képernyőkön. Fehérneműt, különösen nőknek szólót, sokféle módon lehet hirdetni: viccesen, agresszíven, művészkedve vagy az erotikára koncentrálva.
Gótikus szexszel reklámoz a fehérnemű cég
A luxus-fehérneműcég, az Agent Provocateur (AP) új The season of the Witch kampányában messzebb ment, mint eddig valaha. A gótikus festmények inspirálta bizarr képeken minden van, orgia, emberi áldozat, szadizmus és persze női dominancia.
Reklámban beszél a halott John Lennon
A Beatles énekese, John Lennon 29 éve nincs köztünk, ám most a síron túlról akar minket rávenni az adakozásra egy új, digitálisan megszerkesztett reklámban, amelyet az Egyesült Államokban és az interneten mutatnak be először.