szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az internetes vásárlás gyors, kényelmes és sok esetben rizikós is. Legalábbis több kockázata van, mint hagyományos megfelelőjének.

Nem véletlen tehát, hogy bár az internet robbanásszerűen terjed, mindennapi vásárlásainknak mégis alig néhány százalékát bonyolítjuk le a világhálón – írja a Techline.

Pedig van már online élelmiszer-áruháztól kezdve online könyvesboltig minden – a legtöbben mégis inkább a hagyományos vásárlásban hisznek (pedig akár tejet és kenyeret is vehetünk itthon, a neten). Ennek több oka is van – hazánkban főleg a bankok és az online vásárlás „együtt nem működése” lehet az egyik magyarázat, lásd a Techline „Dombornyomott ígéretek?” című írását. De – szomorú tény –  sok online áruház és aukciós oldal egyszerűen nem is szállít Magyarországra, a postai küldemények „titokzatos” eltünedezései miatt, vagy mert egyszerűen a „veszélyes” kategóriába sorolják hazánkat mind az online tranzakciók, mind a csomagok kezelése szempontjából.

Ha meg szeretné ismerni az online vásárlás veszélyeit és kockázatait, olvassa el a Techinline cikkét erre a linkre kattintva.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Tech

Az online vásárlás átalakítja a bevásárló utcákat és hirdetéseket

Az utazási irodák, mobiltelefon szaküzletek és bankok eltűnhetnek a brit városok bevásárló utcáiból, mert a vevők egyre több terméket vásárolnak a világhálón, és egyre inkább csak olyan termékekért járnak a hagyományos boltokba, mint a divatos ruházati cikkek és kiegészítők - állítja az ACNielsen piackutató cég most megjelent tanulmánya.

hvg.hu Vállalkozás

Hogyan veszíthetjük el az online vásárlókat?

A szakértelem hiánya, az internetes portál gyenge navigációs rendszere bizalmatlanná teszi a honlapra látogatókat. Hogyan lehet elérni, hogy ne veszítse el az olvasó az érdeklődését a szájt iránt, mi több vásároljon?