szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Jobbiknak több okból kifolyólag is kiemelt hangsúlyt kell fektetnie az internetes kommunikációban rejlő lehetőségekre - ezzel a felismeréssel kezdődik a Jobbik tavaly kiadott útmutatója, melyben a párt a főként amerikai nagytőkések kezében lévő Facebook, Twitter és YouTube használatát ajánlja a szimpatizánsok figyelmébe.

A Novák Előd brüsszeli fizetése kapcsán a Varánusz blog által felidézett, tizenöt oldalas anyag példái végig a párthoz igazodnak. A facebookos lájkolást bemutató rövid alfejezet például rávilágít: “Akár a Jobbik, akár Vona Gábor oldalán a megjelent üzenetek lájkolhatóak. Ehhez nem kell mást tennie, mint az üzenetek alatti Tetszik feliratra kattintani” - biztos, ami biztos, nehogy valaki félrekattintson.
Miheztartás végett
Az Internetes kampány 2011 címet viselő dokumentum valamiért többször is fontosnak tartja felhívni a Jobbik-szimpatizánsok figyelmét, hogy “blogok kommentálása közben is figyeljünk a jó helyesírásra és mondatszerkesztésre, hogy az olvasókban jó benyomást keltsünk, valóban kíváncsiak legyenek a mi álláspontunkra is”, illetve “minden fórumon törekedjünk a kulturált hangvételre és az adott oldal szabályainak betartására! Semmiképpen se riasszuk el a lehetséges szimpatizánsokat viselkedésünkkel, próbáljunk megértőek lenni, kerüljük a parttalan vitákat”.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!