szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Továbbra sem hárítja át a telefonadót ügyfeleire a Tesco Mobile, az ezzel kapcsolatos árgaranciáját meghosszabbítja jövő március elsejéig – válaszolta a Népszabadság kérdésére Reszkető Péter, a Tesco Mobile Zrt. vezetője, aki mindezt azzal indokolta, hogy a cégük hatékony működése mindezt lehetővé teszi.

A lap kérdésére a cég vezetőjee az ügyfélszámukat nem kívánta közölni, de annyit mondott: a számok megfelelnek a várakozásaiknak. Az NMHH által üzemeltetett hírközlési adatbázisból azonban kiderül, hogy a 06-31-es előhívóval rendelkező szolgáltató a rendelkezésre álló hívószámmezőből több, mint százezret kért le, így valószínűsíthető, hogy több tízezer előfizetőre tettek szert az első fél évben - írja a Népszabadság.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!