szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Külön rovatot is indíthatnánk a megosztásért cserébe nyereményt ígérő átveréseknek, annyi van belőlük. Most egy Nike-kampánynak tűnő átverés gyűjtött több százezer követőt.

Nemrég még 107 ezer követője volt az @NikeOfficialWebsite nevű Instagram-felhasználónak, ami leírásában akkor az első 150 ezer követőnek ígért egy pár választása szerinti Nike sportcipőt. Azóta valószínűleg törölhették a felhasználói fiókot, de később újraindult, a hír írásának pillanatában újabb százezrek dőlnek be az átverésnek. (És ahogy egy olvasónk jelezte: 19 hasonló jellegű csatorna van Instagramon.)

A több százezer pár sportcipő szétosztása már első ránézésre sem tűnik túl jövedelmező nyereményjátéknak a Nike számára, de még egyértelműbb az átverés, ha megnézzük, hogy a Nike rendelkezik hivatalos Instagram-csatornával, de ez nem a fent említett néven, hanem @Nike-ként érhető el.

HVG Mobile Day – fejlesztői és mobilmarketing konferencia arról, hogy mi működik és miért

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!