szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az MKB Fintechlab által harmadjik alkalommal megrendezett Fintech Akadémia fókuszában idén a digitális készségek gyakorlati alkalmazása áll. A november végén tartandó esemény legfontosabb eleme az a 30 órás fejlesztői verseny (hackathon), melynek során a közép-kelet-európai régió 100 legtehetségesebb fintech fejlesztő startupja méri össze tudását. A verseny főnyereménye egy 25 ezer euró értékű befektetés és garantált bejutás az MKB Fintechlab következő nemzetközi inkubációs programjába.

Az MKB Fintechlab olyan magyar és közép-kelet-európai fejlesztőkből, dizájnerekből és üzleti elemzőkből álló fintech csapatok jelentkezését várja, akik idén november 30. és december 2. között a Budapesten rendezendő versenyen összemérik tudásukat. A pénzintézet közlése szerint a hackathon során 30 óra áll versenyzők rendelkezésére ahhoz, hogy szakértő mentorok együttműködésével működő és tesztelhető prototípusokat dolgozzanak ki. A csapatok teljesítményét elismert szakemberekből álló szakmai zsűri bírálja el.

A verseny főnyereménye egy 25 ezer euró értékű befektetés és garantált bejutás az MKB Fintechlab 2019 évben tartandó, nemzetközi inkubációs programjába. A nyertes csapat – az inkubációs program keretében – a hackathon során létrehozott fejlesztéséből, valós banki körülmények között is működő megoldást készíthet.

A hackathon célja, hogy az MKB Bank és partnerei által biztosított digitális infrastruktúrát (API platform) használva a résztvevők kreatív és üzletileg megalapozott megoldásokat hozzanak létre és fejlesszenek le olyan kiemelten fontos területeken, mint az open banking, a pénzügyi tudatosság vagy a mesterséges intelligencia.

Az érdeklődők november 15-ig jelentkezhetnek az esemény oldalán.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Tech

Aki 170 ezer forintnál többet keres, nagyobb eséllyel bankol a telefonján

A hazai lakosság jelentős része még igényli a személyes kiszolgálást, ha pénzügyekről van szó. A Budapest Bank friss, reprezentatív felméréséből kiderült: a banki mobilalkalmazások egyelőre kiegészítő szerepet játszanak az eddig megszokott csatornák mellett, ugyanakkor jelentős lehetőség rejlik bennük, ha csak a potenciális felhasználók számát tekintjük.