szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Azoknak szolgál jó hírrel a Microsoft, akik tettek már közzé alkalmazásokat a Microsoft Store-ban, és a jövőben is terveznek ilyet.

Még májusban jelentette be a Microsoft, hogy hirdetéseket fog elhelyezni a Microsoft Store-ban, abból a célból, hogy segítse a fejlesztőket abban, hogy a megfelelő időben a megfelelő ügyfelek elé helyezzék alkalmazásaikat vagy játékaikat. A napokban el is indult ez a projekt, bár egyelőre csak a Windows Insider program Dev csatornáján a legújabb Windows 11 preview verzióban érhető el. A Microsoft arra kéri a fejlesztőket, hogy regisztráljanak a várólistára, és vegyenek részt a tesztelésben.

Érdemes is lesz ezt megtenniük, ugyanis a hirdetéseik megjelenhetnek majd a keresési eredmények között. „Egy zenekészítő alkalmazás fejlesztője például képes lesz reklámkampányt létrehozni, hogy alkalmazását a zenét kedvelő vagy zenélni szerető közönség elé kerüljön” – írta erről a Microsoft.

Microsoft

Azt a Microsoft is hangsúlyozza, hogy csak azok a fejlesztők élhetnek ezzel a lehetőséggel, akik már tettek közzé alkalmazásokat a Microsoft Store-ban. Azt egyelőre még nem tudni, hogy a Windows 11 stabil verzióját futtató felhasználók mikor kezdenek el hirdetéseket látni a Microsoft Store-ban, hiszen a vállalat egyelőre csak a teszteket futtatja, hogy megbizonyosodjon arról, hogy minden megfelelően működik.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!