Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Bernd Pischetsrieder, a VW-konszern vezetője a detroiti autókiállításon bejelentette, hogy a Volkswagen egy eddiginél tisztább üzemű bio-üzemanyag fejlesztésén dolgozik.
Cáfolták a smart autómárka eladásának a hírét. - A DaimlerChrysler német-amerikai járműipari konszernnek esze agában sincs eladni a smart autókat gyártó részlegét - jelentette be a részleg szóvivője hétfőn Detroitban.
Detroitban mutatták be a létező legtisztább dízelmotorral hajtott Mercedes E 320 Bluetec-et, amelyet idén ősszel vezetnek be az amerikai piacra. A hathengeres dízel a V8-as motorok erejét a négyhengeresek fogyasztásával egyesíti: csúcsteljesítménye 211 lóerő, nyomatéka 540 Nm, átlagfogyasztása 6,7 liter.
A detroiti autókiállításon a Nissan amerikai prémiummárkája, az Infiniti bemutatta új arcát. A márka vonalait előrevetítő Infiniti Coupé tanulmányautó egyszerre kecses és erőteljes, agresszív és megnyerő.
Kínai sajtójelentések szerint a Volkswagen (VW) elvesztette piacvezető szerepét Kínában: tavaly először már a General Motors (GM) adta el ott a legtöbb járművet. Vegyesvállalataival együtt a GM több mint 660 ezer autót értékesített, míg az ugyancsak két kínai vegyesvállalattal rendelkező VW csak 550 ezret.
Franciaországban tizenöt év alatt felére csökkent a halálos kimenetelű közúti balesetek száma: tavaly kevesebb, mint ötezren vesztették életüket a francia utakon - ismertették szerdán a francia kormány adatait a párizsi napilapok.
Decemberben még úgy tűnt, hogy a Ferrari hamarosan bajba kerül, hisz a Vodafone 2007-es átigazolása a versenytárs McLarenhez évi 40 millió dolláros bevételkiesést jelent a Scudeirának. Az új szponzor azonban nem váratott sokáig, a világ legnagyobb gyémántkitermelője, a dél-afrikai De Beers állítólag évi 50 millióval száll be a Forma 1-es üzletbe.
Január 14. és 22. között Detroitban mutatkozik be a legizmosabb S-Mercedes, az S65 AMG. A monstrumot változatlanul az a hatliteres 12 hengeres erőforrás hajtja, amely az elődben dorombolt.
A Saab 9-3 Sport Sedan nyerte el elsőként a biztonságos autópályák érdekében létrehozott biztosítási társaság (Insurance Institute for Highway Safety, IIHS) által odaítélt biztonsági aranyérmet.
Bizonyára észrevették, hogy december elejétől a korábbinál több autós cikk jelent meg a hvg.hu-n. Reméljük sokaknak jó hír, hogy januártól autós rovattal bővült a HVG online kiadása. Elképzeléseink szerint az új rovat a hétköznapi autós témák mellett betekintést nyújt a céges autóparkok féltve őrzött, zárt és bonyolult világába.
Nem hal ki jövőre sem a Toyota sportos vérvonala. A teljesen megújult Yaris TS változata beszáll a Ford Fiesta ST, Mitsubishi Colt Turbo, a Vauxhall Corsa VXR és a jövő októberben megjelenő kétliteres Renault Clio GT gyorsulási versenyébe.
Úgy fest mint a smart roadster reinkarnációja, de nem a Mercedes tervezői álmodták a rajzasztalra, hanem japán mérnökök. A Nissan Urge januárban, a detroiti autószalonon mutatkozik be.
A Kia teljesen megújított alsó-középkategóriás autója, az új Renault Cliót és a Ford Focust megelőzve nyerte el a legbefolyásosabb kelet-európai autós újságírók által odaítélt Autobest 2006 díjat.
Az autózás újfajta élvezetét hirdeti a Citroën új, piros belsejű Bolognában bemutatott tanulmányautója. A kreatív kísérletezés gyümölcseként megszületett jármű elsődleges feladata a vezetés felhőtlen élvezetének megteremtése.
A dél-franciaországi Paul Ricard tesztpályán bizonyította formáját a Toyota motorral felvértezett 2006-os Lotus Exige GT3 versenyautó. A nemzetközi szövetség (FIA) elfogadta az autó nevezését a jövő évi FIA GT bajnokságba.
Európai elvbarátainak nagy része erős kifejezésekkel határolódik el az elnöktől. Semmi sem kínosabb a szuverenisták számára, mint hogy egy külföldi nagyhatalomtól függenek.