Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"5b4555d0-44bb-4d89-9872-ad0458b05c31","c_author":"BioTechUSA-cégcsoport ","category":"brandcontent","description":"Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági nehézségek ellenére a vállalat stabil eredményeket mutatott fel 2024-ben, bár a növekedési ütem némileg lassult a korábbi évekhez képest. Európa egyik legnagyobb étrend-kiegészítő gyártójának és forgalmazójának árbevétele 3,5 százalékkal, 93,7 milliárd forintra emelkedett, miközben az EBITDA-ja 2 százalékkal 10,68 milliárd forintra nőtt.","shortLead":"Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági nehézségek ellenére a vállalat...","id":"20250423_BiotechUSA-FC-Barcelona-gazdasagi-eredmenyek","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/5b4555d0-44bb-4d89-9872-ad0458b05c31.jpg","index":0,"item":"c2714ca0-eaf1-48ac-8e70-753bac2be2b8","keywords":null,"link":"/brandcontent/20250423_BiotechUSA-FC-Barcelona-gazdasagi-eredmenyek","timestamp":"2025. április. 24. 07:30","title":"FC Barcelona-partnerséggel és prémium termékekkel építi globális márkáját a BioTechUSA","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":true,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":true,"c_isbranded":true,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"91f9b793-88c4-47d2-97c7-390361275399","c_author":"Marabu","category":"itthon","description":"","shortLead":"","id":"20250425_Marabu-Feknyuz-Videkfejlesztes","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/91f9b793-88c4-47d2-97c7-390361275399.jpg","index":0,"item":"07a47dab-8923-4981-aa5b-42ab48c4234b","keywords":null,"link":"/itthon/20250425_Marabu-Feknyuz-Videkfejlesztes","timestamp":"2025. április. 25. 05:05","title":"Marabu Féknyúz: Vidékfejlesztés","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"91337f92-b15d-4951-9b31-a6da5066be46","c_author":"MTI","category":"cegauto","description":"Az eladások több mint harmada már a hibrid autóké. ","shortLead":"Az eladások több mint harmada már a hibrid autóké. ","id":"20250424_igy-valtozott-az-autopiac-itthon-es-Europaban","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/91337f92-b15d-4951-9b31-a6da5066be46.jpg","index":0,"item":"aed1035d-e29b-4d80-b1a3-75dd9d415502","keywords":null,"link":"/cegauto/20250424_igy-valtozott-az-autopiac-itthon-es-Europaban","timestamp":"2025. április. 24. 08:18","title":"Villanyautók és hibridek nyomulnak: így változott az autópiac itthon és Európában","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"c174389b-2d74-42d7-91b7-55a5600eaeae","c_author":"MTI","category":"cegauto","description":"Sanghajban zajlik a világ legfontosabb autókiállítása.","shortLead":"Sanghajban zajlik a világ legfontosabb autókiállítása.","id":"20250424_Mercedes-vezerigazgatoja-szerint-oriasi-atalakulasban-az-autoipar","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/c174389b-2d74-42d7-91b7-55a5600eaeae.jpg","index":0,"item":"f241a470-0367-4148-87da-a4c083e0d3bd","keywords":null,"link":"/cegauto/20250424_Mercedes-vezerigazgatoja-szerint-oriasi-atalakulasban-az-autoipar","timestamp":"2025. április. 24. 08:38","title":"A Mercedes vezére szerint évszázadonként van akkora változás az autóiparban, mint most","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"049eca01-59e3-4b61-9e8e-4c247ec88540","c_author":"HVG","category":"vilag","description":"Ivan Popovot fémlopás miatt ítélték el 5 évre, miután arról beszélt, hogy a katonai hibák miatt hiába halnak meg orosz katonák Ukrajnában.","shortLead":"Ivan Popovot fémlopás miatt ítélték el 5 évre, miután arról beszélt, hogy a katonai hibák miatt hiába halnak meg orosz...","id":"20250424_ot-ev-borton-orosz-tabornok-ivan-popov","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/049eca01-59e3-4b61-9e8e-4c247ec88540.jpg","index":0,"item":"4986764a-7ae9-4e16-88e5-0dd7344c7103","keywords":null,"link":"/vilag/20250424_ot-ev-borton-orosz-tabornok-ivan-popov","timestamp":"2025. április. 24. 13:08","title":"Öt év börtönt kapott az orosz tábornok, aki bírálta a katonai vezetést","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"507025b6-f243-4549-9887-91cd13ad67af","c_author":"hvg.hu","category":"itthon","description":"A területfejlesztési miniszter értékelte a másfél évtizednyi Fidesz-kétharmadot.","shortLead":"A területfejlesztési miniszter értékelte a másfél évtizednyi Fidesz-kétharmadot.","id":"20250425_Navracsics-Tibor-Fidesz-ketharmad-tizenot-ev","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/507025b6-f243-4549-9887-91cd13ad67af.jpg","index":0,"item":"c2bf6e3e-6bc6-4270-ac57-96c60b3d217d","keywords":null,"link":"/itthon/20250425_Navracsics-Tibor-Fidesz-ketharmad-tizenot-ev","timestamp":"2025. április. 25. 10:53","title":"Navracsics Tibor: A folyamatos kétharmad „nem az önmérséklet irányába mutatott”","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"4a0c839d-d7a2-42a7-8a90-49689a93628d","c_author":"hvg.hu","category":"itthon","description":"Az ingatlanok között van egy templom, egy plébánia és egy értékes villa is.","shortLead":"Az ingatlanok között van egy templom, egy plébánia és egy értékes villa is.","id":"20250424_Az-orosz-ortodox-egyhaz-a-magyar-egyhazmegyere-irta-at-csehorszagi-ingatlanjait-hogy-kikeruljek-a-szankciokat","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/4a0c839d-d7a2-42a7-8a90-49689a93628d.jpg","index":0,"item":"7d33372b-077d-4762-8e63-04a15f6614a6","keywords":null,"link":"/itthon/20250424_Az-orosz-ortodox-egyhaz-a-magyar-egyhazmegyere-irta-at-csehorszagi-ingatlanjait-hogy-kikeruljek-a-szankciokat","timestamp":"2025. április. 24. 15:01","title":"Az orosz ortodox egyház a magyar egyházmegyére írta át csehországi ingatlanjait, hogy kikerülje a szankciókat","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"681ecb71-bfd3-4bae-b3ff-9669d7f4530c","c_author":"Martini Noémi","category":"360","description":"Európa-szerte egyre népszerűbbek a szélsőjobboldali pártok, ám rajtuk kívül is van egy aktív, politikával nem foglalkozó underground szcéna, ahol a radikálisok kivárnak. De nem mindenki: sokan otthagyják az egészet.","shortLead":"Európa-szerte egyre népszerűbbek a szélsőjobboldali pártok, ám rajtuk kívül is van egy aktív, politikával nem...","id":"20250424_hvg-radikalisok-underground-szelsojobb-mi-hazank-kalijuga","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/681ecb71-bfd3-4bae-b3ff-9669d7f4530c.jpg","index":0,"item":"074dbeb1-bb82-4021-95eb-2d88bcfe8fc5","keywords":null,"link":"/360/20250424_hvg-radikalisok-underground-szelsojobb-mi-hazank-kalijuga","timestamp":"2025. április. 24. 11:30","title":"Csodálkozik a magyar underground szélsőjobb, hogy milyen közel került a Fideszhez","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
Terepjárónak nem terepjáró a Compass, de 20 centis hasmagasságával, 21/32...
Jeep Compass
am
Terepjárónak nem terepjáró a Compass, de 20 centis hasmagasságával, 21/32 fokos terepszögeivel, 20 fokos átlépő szögével, 18-es kerekeivel és kapcsolható összkerék-hajtásával a könnyebb, mindennapos feladatokkal simán elboldogul. Nem jelent nehézséget egy útpadkán átlépni, vagy a bozótosban elbújni, a parti homokból kievickélni, vagy majd télen a nyaralóhoz felkapaszkodni. A 18 hüvelykes krómfelnik természetesen csillognak, villognak, masszív megjelenést kölcsönözve a Compassnak, a legellentmondásosabb Jeepnek, amelyet azért szépen megbámulnak és elismeréssel nyugtáznak Dél-Európában is. Távolról jól összerakottnak tűnik az autó, ám közelről zavar néhány részlet: a kiszélesített, kockásított kerekjárati ívek például.
Jeep Compass
am
A Limited felszereltség a bőrös belső mellett azért kopogós műanyagokkal is bőven el van látva, ha nem ilyen hosszú teszten faggattam volna a Compasst, talán jobban haragudnék ezért a gyártóra. Egy 2500 kilométeres út során azonban más erényeivel ismerkedhettem meg: kényelmével, takarékosságával és praktikusságával. Egy családi nyaralást nyugodtan rábízhatunk a Compassra, elvisz ez mindenhova, befér a strandcucc, egy kisebb gumicsónak, ha a tengerpartra megyünk. Gumírozott aljú csomagtartója jól pakolható, utazáskor nem kell a hátsó üléseken csomagokkal egyensúlyoznunk. A könyöktámaszban egyedi módon lehet elrejteni a mobilt. A műszerórák klasszikusak és kifejezetten szépek.
Ettől függetlenül az igénytelen belső munkaautós vénára utal, ha azzal a szemmel nézzük és nem az árcímke felől, akkor elégedettek maradunk. Az egyébként rendezett műszerfal legnagyobb baja az volt, hogy a rádió és a klíma együttes használatakor a műanyag borítások szinte izzottak, nagyon hamar felmelegedett az egész, és ezen az sem segített, ha néha lekapcsoltam valamelyiket, pihentetésképpen.
A kézi váltó pontos, a tervezője azonban biztos automata autót használ, mert a váltó karja mögé dugták el az elakadásjelző kapcsolóját. A kézifék karja is nagyon suta, akárcsak az összkerék-hajtás ötlettelen kapcsolója.
[[ Oldaltörés: Spórolós amerikai ]]
Jeep Compass
am
Manuális klíma, tempomat és ülésfűtés kényeztet, a csúnya, távol-keleti érzetű kapcsolók ismerősek a Sebringből és a Nitróból, az ülés kényelmes hosszú távon is, könnyű és egyszerű a be-, illetve kiszállás. Ennek ellenére nem jósolok sikeres jövőt az autónak itthon. Aki Jeep-et akar, Wranglert, Cherokee-t vagy Commandert vesz, aki családi SUV-ot, az meg nem Compasst keres. Pedig, ha tudná, mennyit fogyaszt. Pontosan 7,2 liter gázolajat kért a hosszú, 2500 kilométeres tesztút során.
Xenon-fény nem jár a Compasshoz, még szerencse, ugyanis a jobb első lámpa folyton kialudt, pedig izzót is cseréltem benne. Ez is könnyű művelet, kevés vérveszteséggel 10 perc alatt elvégezhető. Persze, ha másnap kialszik, kissé dühítő. A szlovén határon aztán úgy szétszedtem és úgy összeraktam, hogy azóta jól szuperál.
Jeep Compass
am
A hatlemezes hifit a Boston Premium szállította, a minőségi összerakásról és hangzásról a korábban már a Chryslerben is megismert cég gondoskodott. A navigáció pontos és megbízható volt Olaszországban, még a forgalmi dugókat, baleseteket is méterre pontosan jelezte előre, azonban Trieszt után vészesen elvesztünk az éppen átépített autópályán, jó lenne már tényleg Európához tartozni.