szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A HVG Online Zrt. kiadásában megjelent a Prémium Autó Plusz 2009 című szakmai kiadvány. A Prémium Autó Plusz 2009 rendhagyó katalógus a hazai piacon: a Magyarországon kapható luxus-, felső- és középkategóriás prémium autók teljes kínálatának felvonultatása mellett az alapvetően nem prémium gyártók kiemelkedő teljesítményű, minőségi termékeit is bemutatja.

Hogy mit tekintünk prémium autónak? A szó szoros értelmében vett prémium gyártók (Audi, BMW, Mercedes-Benz, Jaguar, Saab stb.) termékei mellett olyan autókat is idesorolunk, amelyek minőségben, árban, presztízsben kiemelkednek kategóriájukból. Az új Citroen C5 és az Opel Insignia minden tekintetben képes versenybe szállni a BMW 3-mal vagy az Audi A4-gyel. 

A többrétű vásárlói igények kielégítésére az autópiac rugalmasan, újabbnál újabb autókategóriák megteremtésével válaszolt. Ma már kaphatunk kupé terepjárót, sportkombit, négyajtós kupét, városi hobbiautót, kabriót négy, illetve két üléssel vagy kishaszonjárműből átépített luxus egyterűt. A korábban nagyautós kiegészítők, kényelmi, szórakoztató és biztonsági berendezések - navigációs rendszer, sebességtartó automatika, elektronikus menetstabilizáló, térdlégzsák, professzionális hifi, hangvezérlés, Bluetooth, bőr kárpit, kanyar- és xenonfény, parkolóradar, automatikus parkoló asszisztens - felár ellenében már egy kompakt, sőt kisautóban is elérhetők. 

Katalógusunkban a fenti elvek alapján bemutatunk minden nálunk kapható prémium autót, de azt is, hogyan lesz álomszerű tervből piacra szánt termék. Olyan autótervezőket szólaltattunk meg, akik teljesen megreformálták korunk autóit, gondoljunk csak a BMW-formavilágát tetőtől talpig felforgató Chris Bangle-re, vagy a Lamborghinitől a Seathoz átigazoló Luc Donkerwolkere, a Volvo legújabb autóit jegyző Stefan Janssonra, az Opel és a Saab megújulását levezénylő Mark Adamsra, vagy az Audit Walter de’Silvától átvevő, korábban Alfákat rajzoló Wolfgang Eggerre. 

Megnéztük, mit tudnak a felső osztályú navigációs készülékek, de azt is megtapasztaltuk valóban más-e a világ egy Lexus masszázsüléséből vagy egy 120 millió forintos Maybach 57S pilótafülkéjéből. 

Kiadványunk előremutat, ahogy a címe is: 2009-ben a fehér szín lesz az uralkodó a prémium autók között, és megváltozik a terepjárókról alkotott korábbi kép. Már nem a sárban dagonyáznak, hanem hatalmas felnijeikkel operaházak és plázák előterében villognak. Lapunkban tuningról is szó van, hisz ma már sokak számára nem a pénz a visszatartó erő új autó vásárlásakor, hanem a fantázia hiánya. Egyedit akarnak, megdöbbentőt és különlegeset, a tuningműhelyek számára pedig nincs határ, vagy akadály. Nem elég azonban a külcsíny és a belbecs, a jó autókhoz jó zene is tartozik. Összeállításunkban a legdrágább autóhifikről írunk, olyanokról, amelyek hercegek, sztárok és dúsgazdag üzletemberek fülét kényeztetik. 

A Prémium Autó Plusz 2009-ből képet kaphatnak a magyar luxusautó-piac fejlődéséről, történetéről, és elkalauzoljuk olvasóinkat az oldtimerek, valamint lakóautók egyre jobban gyarapodó világába is. Bazár oldalainkon autómárkákhoz köthető napszemüvegek, órák, biciklik között böngészhetnek. 

A Prémium Autó Plusz 2009 kiadvány megvásárolható a hírlapárusoknál és megrendelhető a kiadónál. További információk a www.hvgplusz.hu honlapon.

Autómenedzser
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Autó

Megjelent a HVG Cégautó 2008 különszám

Az autópiac fejlődéséről, alakulásáról, nyertes és vesztes márkáiról negyedévente megjelennek cikkek, kimutatások, ám a céges autókról Magyarországon eddig nem készült hasonló összeállítás. Különszámunkban arra vállalkoztunk, hogy bemutassuk, értékeljük a magyar cégautópiacot, rangsoroljuk a vállalati autómárkákat, modelleket.