szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A japánok a Tesla egyik legnagyobb hibájára mutatnak rá.

Alig több mint három héttel ezelőtt mutatta be Elon Musk a luxusautók belépőszintjeként emlegetett Tesla Model 3-at, de a beszámolók szerint már közel 400 ezer megrendelés érkezett rá. Bár a számok igen meggyőzőek, a konkurens cégek egyelőre nem pánikolnak, a jelek szerint azonban nem is hajlandók szó nélkül elmenni a Tesla mellett. Nemrég a tisztán elektromos meghajtással ellátott Chevrolet Bolt gyártója, a General Motors szólt be a cégnek, ezúttal pedig a Nissantól kapja az ívet a Tesla.

Az Automotive News beszámolója szerint a Nissan a New York Times, a Los Angeles Times, az USA Today és a The Wall Street Journal hasábjain adott fel hirdetést, hogy abban emlékeztesse a leendő vásárlókat: a Leaf-re nem kell várni ahhoz, hogy megkaphassák, míg a Tesla Model 3-hoz még bő másfél évig senki sem fog hozzájutni. Emellett azt sem felejtették el megelíteni, hogy a Nissan kategóriája legjobb hatótávolságát biztosítja a tulajdonosoknak, a Leaf pedig 2010, vagyis a megjelenése óta vezeti az elektromos autók eladási listáját.

Nissan

Persze ezzel a hirdetéssel együtt nehéz elképzelni, hogy bármi is komoly hatással lehet a Model 3 eladási számaira.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!